Co vás čeká na Distree EMEA 2014

4. 2. 2014
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Výběr hlavních bodů tématu nadcházejícího setkání v Monaku.

Setkání Distree EMEA 2014 se bude konat ve dnech 11. - 14. 2. v Monaku, a podle Farouka Hemraje, zakladatele a ředitele pořadatelské společnosti Distree Events, má co nabídnout všem článkům řetězce, od výrobců až po resellery.

Více se o akci dozvíte v rozhovoru s Faoukem Hemrajem, který jsme vám přinesli minulý měsíc.

Kromě možnosti setkat se s obchodními partnery veletrh nabídne I odborný program ve formě přenášek, seminářů a workshopů ve spolupráci například s výzkumnými společnostmi Context nebo GfK. Níže přinášíme přehled hlavních témat.

bitcoin školení listopad 24

  • Emerging Markets Channel Session. Moderovat bude Igor Snytko z Ocean Solutions. Mezi prezentacemi najdete například:
    1) New Business Opportunities & Multichannel Strategy in Emerging Markets – Rudi Aunkofer a Carolin Weinmann, GfK.
    2) Optimising Your Business Model in Slow Growth Markets – Michael White, VIA.
    3) Emerging Markets 2013 Summary & 2014 Outlook – Howard Davies, Context
    4) Comprehensive Marketing Strategies in Emerging Markets – Pieter Ickx, Noesis.
  • Retail-to-Business (R2B) Summit: R2B summit pořádaný Contextem se letos zaměří na vývoj prodejního kanálu jako způsobu, jak se mohou ICT výrobci přiblížit SOHO segmentu v Evropě.
  • WT & Connected Devices Channel Summit: Summit o nositelné elektronice a připojených zařízeních bude moderován Laurentem Eymardem, CEO platformy Red Dolphin. Mezi prezentacemi najdete například:
    1) Convergence of Technology & Aesthetics - The Future of Wearable Devices & Impact on Retail – Saverio Romeo, analytik Beecham
    2) Gadgetising - A New Trend for Technology Markets  Carolin Weinmann, marketing manager IT EMEA v agentuře GfK.

Novinkou letošního ročníku bude workshop 2014 Directions, který má návštěvníkům přinést setkání s odborníky na channel v nejrůznějších odvětvích. Tématy budou například:

  • Emerging Technologies: Hope or Hype? – Ryan Mackey.
    Které z nových spotřebitelských technologií mají šanci stát se komerčně úspěšnými?
  • Meeting the Needs of Businesses at Retail – Greg Parsonson, Parsonson Retail & Channel Consulting Services.
    S rostoucím počtem malých podniků musí CE a IT retaileři reagovat na potřeby tohoto segmentu.
  • Designed in Monte Carlo – Elisabeth Ritter Moati, ředitelka monacké Komory pro ekonomický rozvoj (CDE).
    Jak CDE podporuje rozvoj místních podniků a vyhledává zahraniční investory?
  • Launching & Implementing Gift Cards in Multichannel Retail – John Bohan, Jigsaw Business Solutions.
    Dárky a věrnostní programy mohou být mocnými nástroji na pozvednutí prodeje a udržení zákazníků.
  • Cross Channel Strategy in Retail: Prerequisites & Best Practices – Bérangère Lamboley, R&C Consulting.
    Toto pásmo se zaměří na prerekvizity potřebné k tomu, aby retailer mohl implementovat 360° strategii napříč prodejem.
  • Multichannel Strategy: How to Manage Innovation, Assortment & Pricing – Ines Haaga, GfK.
    Jak může optimalizované nacenění a složení portfolia pomoci vytvořit účinnou prodejní strategii.
  • Context ChannelWatch Survey: Results & Conclusions – Howard Davies, Context.
    ChannelWatch je výzkumný produkt Contextu, který přináší vhled do chování, názorů a postojů resellerů napříč regionem EMEA.
  • Insight into the M&A Activities of IT Industries in Europe  Pradip Somaia, Regent Partners LLP.
    M&A aktivity technologických společností, počty transakcí, trendy v oceňování.
  • Retail to Business – A Missed Opportunity? – Michael White, VIA International.
    Přestože má všechny atributy ideálního zákazníka, zůstává segment mikro- a malých podniků opomíjenou příležitostí pro retailery.

Zdroj: Distree Events

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data