Co zaznělo na Axis Roadshow 2014

26. 5. 2014
Doba čtení: 5 minut

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Axis Communications uspořádala každoroční sérii partnerských setkání Axis Roadshow. Seriál po zastávkách v Bratislavě a Brně skončil setkáním v Praze, kam zavítal i ChannelWorld. Bohatý program seznámil partnery s novinkami v partnerských programech, marketingové podpoře i produktovém portfoliu. Dále proběhly prezentace realizace projektů zahrnujících produkty Axis a byli vyhlášeni nejlepší partneři za rok 2013.

Společnost Axis Communications uspořádala sérii setkání Axis Roadshow 2014. ChannelWorld byl exkluzivním mediálním partnerem tohoto seriálu partnerských akcí a přináší vám shrnutí jeho poslední, pražské zastávky..

Setkání zahájil úvodním slovem Dalibor Smažinka, manažer pro klíčové zákazníky, který účastníky přivítal a seznámil je s programem akce. Vzápětí předal slovo Markétě Bauerové, sales manažerce pro Českou republiku, Slovensko, Maďarsko a Rumunsko.

Markéta Bauerová hovořila o výsledcích společnosti, která v loňském roce dosáhla světového obratu 4,7 miliardy švédských korun (14,3 miliardy českých korun), dosáhla počtu 65 000 partnerů ve 179 zemích a její pobočky se nacházely ve více než 40 zemích. V prvním čtvrtletí letošního roku pak Axis v regionu EMEA dosáhla 36% meziročního růstu obratu.

Axis podpoří prodej i marketing

V dalším výstupu představili Dalibor Smažinka a Irena Luxová partnerské programy Axis. Celkem jsou čtyři, každý určený pro specifický typ partnerů, neboť Axis nespolupracuje pouze s prodejci, nýbrž i vývojáři a projektanty.

Program ADP je určený pro softwarové vývojáře, kteří vytvářejí „mozky“ kamerových systémů, A&E je určen pro projektanty kamerových systémů a TPP zahrnuje výrobce hardwaru integrovatelného do systému Axis. Axis v rámci těchto programů nabízí podporu, například formou společného marketingu.

Pro resellery je však nejdůležitějším program CP (Channel Partner). Ten má v současnosti úrovně Authorized, Silver a Gold, lišící se nákupní cenou a mírou podpory. Axis partnerům nabízí například přímou reklamaci, předběžnou výměnu zařízení a zejména podporu projektů.

Registrované projekty od zhruba půl milionu korun, dostanou po konzultaci podporu ze strany Axis a záruku exkluzivní pomoci v rámci konkrétního výběrového řízení. Axis dále nedávno zavedl možnost prodloužené záruky až na 5 let a zavedl nové NFR demo produktů. Více informací se dozvíte na partnerském webu společnosti.

Dominika Troost a Marek Pavlica následně hovořili o možnostech marketingové spolupráce s partnery. Ty jsou široké, od možnosti vystoupení na akcích, které Axis pořádá, vystavení vlastních produktů, pozvání svých zákazníků a prezentace společných řešení, přes kooperace na konferencích, případové studie, PR články nejen v odborném tisku, až po spolupráci na veletrzích nebo společnou účast na akcích třetích stran.

Partneři mají rovněž možnost zajet na exkurzi do švédské centrály společnosti, pořádat na její půdě školení a představovací akce, vytvářet společné materiály nebo si zajistit účast odborníka Axis na svých akcích.

Novinky v portfoliu

Dalibor Smažinka v závěrečné části dopoledního programu vystoupil s prezentací produktového portfolia Axis. To v současnosti obsahuje přibližně 150 položek, zahrnujících fixní, otočné, skryté nebo termální kamery, enkodéry a dekodéry, doplňky, příslušenství a software. V loňském roce Axis představil 32 novinek v portfoliu, letos jich bylo již 21. V nedávné době byly uvedený například kamery Axis M3027-PVEAxis Q60-S nebo Axis P5415-E.

Následně si slovo vzali Richard Malíř a Jindřich Světnica, kteří po akčním výstupu, kdy změřili počet účastníků pomocí kamery a snímací aplikace, přednesli v šesti hlavních bodech prodejní argumenty, které podle nich staví Axis nad konkurencí.

Zmíněny byly technologie v kamerách, jako jsou Lightfinder nebo Wide Dynamic Range, blížící se uvedení kamery s 4K rozlišením, ale i principy rychlé instalace nebo platforma ACAP (Axis Camera Application Platform), která umožňuje přímo do kamer instalovat aplikace třetích stran a uzpůsobit je tak konkrétním účelům.

Zmíněn byl rovněž nový čip ARTPEC-5, který má podle Axis otevírat nové možnosti právě v oblasti zpracovávání dat a používání aplikací.

Představení reálných řešení

Odpolední program patřil celkem šesti prezentacím reálných aplikací kamerových systémů Axis, realizovaných tuzemskými partnery společnosti v loňském roce. Záběr byl široký, od ochrany perimetru v kritické infrastruktuře nebo prostřednictvím termokamer, přes dopravní systém ve městech, kamery v policejních automobilech a využití kamer v retailu, až po průmyslový dohled v SMB segmentu.

Dalibor Smažinka již v dopoledním programu upozornil přítomné partnery, že na Axis Roadshow v roce 2015 budou prezentovány obdobné projekty realizované v letošním roce. Tím je vyzval k tomu, aby se s Axis podělili o své projekty a zasílali společnosti případové studie.

Nejlepší partneři

V průběhu odpoledního programu setkání byla také oficiálně vyhlášena partnerská ocenění za rok 2013, a to ve dvou kategoriích.

bitcoin školení listopad 24

Cenu za nejzajímavější integraci obdržela společnost Amit za projekt instalace kamer do tramvajových vozů a cenu „skokan roku“ za největší meziroční navýšení obratu dostala společnost Pontech, podílející se například na projektu městského kamerového systému v Ostravě.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends