Commvault představil změny v partnerské podpoře a výrazně zjednodušil své portfolio

20. 7. 2018
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: kentoh @fotolia.com
Výrobce svým partnerům nabídne řadu nových nástrojů a služeb v rámci poskytování podpory. Zároveň se rozhodl sloučit dvacítku samostatných produktů do pouhých čtyř ucelených řešení.

Společnost Commvault představila řadu změn ve svém partnerském programu, které provedla na základě zpětné vazby od samotných partnerů. Cíl nové podoby partnerské podpory je typický – usnadnit vzájemnou spolupráci.

Partneři dostanou nově k dispozici globální kontaktní službu Partner Success Desk, která bude v provozu 24 hodin denně a partneři se na ni budou moci obracet zejména v technických otázkách.

Nové služby Partner Demand Center a Commvault Quote Center pak partnerům poskytnou přístup ke zdrojům pro marketingové kampaně, resp. pomohou s navrhováním a naceňováním řešení.

Změn se dočká i samotný partnerský portál, který podle Commvaultu nabídne nové nástroje, obsah, zdroje i možnosti komunikace. Změnit se má i celkové nastavení partnerského programu směrem k vyšší inkluzivitě.

Čtyři řešení místo dvaceti produktů

Druhou a neméně zásadní částí oznámení výrobce bylo zjednodušení portfolia. Dosavadních dvacet různých produktů pro zálohování a obnovu dat bude nově sloučeno do pouhých čtyř ucelených řešení.

Novou vlajkovou lodí bude sada Commvault Complete Backup & Recovery obsahující technologie pro zálohování dat pro podniky všech velikostí a napříč všemi prostředími včetně hybridních cloudových ekosystémů.

Tuto sadu doplní řešení Commvault HyperScale Technology určené k jejímu rozšíření o on-premise infrastrukturu sloužící jako sekundární úložiště. Dostupné bude v podobě hardwarového zařízení i čistě jako software.

bitcoin školení listopad 24

Druhou polovinu nového portfolia tvoří automatizované řešení Commvault Orchestrate pro správu dat napříč různými prostředími a Commvault Activate, jež má pomoci s analýzou dat a plněním legislativních požadavků, např. GDPR.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends