Context: Investice českých podniků do bezpečnosti v roce 2018 vyrostly o 13,8 %

29. 1. 2019
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Nmedia @ Fotolia.com
Výdaje západoevropských firem na podnikovou bezpečnost v minulém roce vzrostly o 8,8 %. Dařilo se všem segmentům, nejvíce vzrostla poptávka po produktech na ochranu a obnovu dat, a to o 51,3 %. České firmy loni utratily za bezpečnostní řešení o 13,81 % více než v roce 2017.

Společnost Context oznámila, že výnosy západoevropských IT distributorů z prodeje produktů pro podnikovou bezpečnost v roce 2018 meziročně stouply o 8,8 %. Rostly tržby z prodeje hardwaru i softwaru, více utrácely velké firmy i malé a střední podniky.

Největší meziroční růst vykázal segment produktů na ochranu a obnovu dat, a to o 51,3 %. O 12,6 % stoupl prodej řešení na ochranu koncových bodů, zde měly podle Contextu největší podíl na růstu antivirové programy.

Výnosy ze zabezpečení podnikových sítí dle Contextu vzrostly o 2,1 %. Analytická společnost uvádí, že tržby z prodeje softwaru pro samostatná i cloudová řešení nabývají v tomto segmentu na stále větší důležitosti.

Největším hnacím motorem pro růst prodeje bezpečnostních produktů bude i nadále nařízení GDPR,“ uvedl seniorní analytik Contextu Mathias Knoefler a dodal, že prodej v tomto roce podpoří i vysoce medializované případy narušení podnikové bezpečnosti velkých firem.

Context ve svém přehledu uvedl, že výdaje českých firem na produkty pro podnikovou bezpečnost v minulém roce vzrostly o 13,81 %. Zaznamenaly tak čtvrtý nejsilnější růst v regionu hned za Portugalskem, Spojeným královstvím a Švýcarskem.

bitcoin školení listopad 24

Meziroční vývoj trhu produktů pro podnikovou bezpečnost na vybraných trzích

  • Belgie -7,20 %
  • Česká republika 13,81 %
  • Francie 0,04 %
  • Itálie 10,37 %
  • Německo 7,59 %
  • Nizozemsko 0,33 %
  • Polsko 0,76 %
  • Portugalsko 21,68 %
  • Rusko -7,34 %
  • Spojené království 19,92 %
  • Španělsko 8,90 %
  • Švýcarsko 18,27 %

Zdroj: Context

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci