Datart využívá prodejny Pont a čerpací stanice Slovnaft jako výdejní místa

3. 4. 2014
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: Datart.cz
Společnost Datart International umožňuje českým zákazníkům vyzvedávat si objednávky na prodejnách Pont na nádražích. Na Slovensku zahájil spolupráci s čerpacími stanicemi Slovnaft.

Zahájením spolupráce s prodejnami Pont získal Datart.cz dalších 23 výdejních míst v České republice.

Jedním z důležitých aspektů, kdy se zákazník rozhoduje, kde produkt zakoupí, je právě dostupnost zboží – konkrétně vzdálenost výdejních míst od těch, kde se pohybuje. Proto jsme se rozhodli začít spolupracovat se sítí prodejen Pont, které jsou zastoupeny na většině významných nádraží,“ vysvětlil v oznámení Jiří Navrátil, ředitel online divize Datart International.

Konkrétní pobočku Pontu pro odběr zboží si zákazník vybírá při zadávání objednávky, úhradu provádí pomocí on-line platby, což je nutná podmínka.

Z platebních metod se nabízí služby Pay Pal, platba kartou nebo prostřednictvím platebních bran konkrétních bank. Doprava má pak být zdarma.

Výrobek si bude moci zákazník vyzvednout v Praze již ten samý den a mimo Prahu druhý den po jeho objednání. Dovoz produktu na prodejnu je zcela bezplatný,“ popisuje systém Jiří Navrátil.

Obchody Pont však fungují pouze jako výdejní místa, s reklamací nebo vrácením zboží se zákazníci musí obrátit přímo na prodejny nebo helplinku Datartu. Cílem řetězce je v ČR dodat přes Pont celkem 5 % všech zásilek.

Slovenské čerpací stanice jako výdejny

Podobný projekt Datart rozběhl i na Slovensku, kde začal spolupracovat se společností Slovnaft. Ta provozuje na tamním trhu celkem 210 čerpacích stanic, na které si mohou zákazníci nechat zboží poslat.

bitcoin školení listopad 24

Podíl zboží vyzvednutých na stanicích Slovnaft na Slovensku neustále roste a v posledním období se pohybuje kolem 10 % z celkového počtu prodaných kusů na Datart.sk,“ dodal Navrátil.

Zdroj: Datart.cz, Slovnaft.sk

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
ComSource: Co přinese rok 2025? Deepfake, zneužití AI i útoky na kritickou infrastrukturu
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14