David Grundel je novým šéfem digitální agentury Blueberry

18. 12. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Blueberry
Na čele vystřídal zakladatele agentury Pavla Vachka a Jiřího Zajprta. Jeho cílem bude vybudovat z Blueberry hlavního hráče na poli digitální transformace firem. Předtím působil jako šéf Mediaport solutions.

Digitální agentura Blueberry oznámila změny ve svém vedení. Novým šéfem Blueberry se na začátku prosince stal David Grundel, jenž vedení přebral z rukou zakladatelů agentury Pavla Vachka a Jiřího Zajprta.

Grundel v Blueberry nově vede veškeré obchodní aktivity se záměrem využít plný potenciál agentury a vybudovat z ní hlavního hráče na poli podnikové digitální transformace. K dispozici má tým více než stovky designérů, vývojářů a marketérů.

Do společnosti přišel z Mediaport solutions, kde zastával stejnou pozici. V průběhu své kariéry působil na vedoucích pozicích ve společnostech Nokia, Český Telecom, Etel, Sitronics, Alcatel-Lucent, IBM nebo Sab Finance Group.

Zdroj: Blueberry

Čtěte dále

Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?