David Žežulka je obchodním a marketingovým ředitelem českého DPD

13. 2. 2018
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Nový šéf obchodu a marketingu přichází z konkurenčního TNT. Na starosti bude mít kromě jiného také novou obchodní strategii společnosti.

Společnost DPD CZ oznámila příchod Davida Žežulky na pozici marketingového a obchodního ředitele. V DPD bude mít na starosti kromě řízení obchodního a marketingového oddělení také novou obchodní strategii firmy.

Žežulka přichází do DPD od přepravce TNT Express Worldwide, kde působil na stejné pozici od roku 2014. V minulosti pracoval také několik let u O2, kde vystřídal řadu obchodních pozic. Následně působil v ČEZu jako manažer řízení prodejních kanálů.

Svůj volný čas se David Žežulka snaží co nejvíce trávit s rodinou na horách, nebo u vody, kde se potápí. Rád si zahraje hokejbal či florbal.

Zdroj: DPD CZ

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data