Diskus slaví 20 let na trhu, připraví soutěže a promo

3. 10. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Diskus připraví při příležitosti oslav 20 let na trhu různé soutěže a promo akce, které poběží až do konce roku 2011.

Diskus slaví 20 let na trhuDiskus působí na českém trhu již 20 let. Původně malá firma zaměřená na distribuci přenosných paměťových médií se za dobu své působnosti transformovala v distributora řady IT značek světových výrobců.

Diskus v oznámení uvedl, že jádrem portfolia firmy sice zůstávají paměťové nosiče pro ukládání informací, stále větší význam ale získává prodej IT příslušenství, spotřebního materiálu a spotřební elektroniky.

Distributor se dále snaží posilovat svou pozici rozšiřováním portfolia a služeb. Divize ITreklama nabízí portfolio USB produktů vhodných pro reklamní účely.

V rámci oslav dvacátého výročí připravila firma Diskus pro své zákazníky řadu promo akcí a soutěží, které bude postupně zveřejňovat na svých distribučních webových stránkách a které potrvají až do konce letošního roku.

Aktuální struktura a pobočky

Společnost uvedla, že její roční obchodní obrat činí 300 mil Kč. Obchodní skupina Diskus v současnosti zahrnuje distribuční firmu Diskus s divizí IT Reklama a pobočku Diskus Slovensko (se sídlem v Partizánském a pobočkou v Bratislavě), která byla založena v roce 1994.

bitcoin školení listopad 24

Diskus Polska se sídlem v Krakově byla založena v roce 2006 a specializuje se na distribuci a servis datových médií a na dodávku služeb pro IT centra velkých firem.

Servisní společnost Dataservis group se od roku 2006 zabývá lisováním a malonákladovou expresní výrobou a potiskem CD, DVD a Blu-Ray disků, nabízí i výrobu, potisk a kopírování USB Flash disků a SD karet.

Zdroj: Diskus

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data