Distree EMEA 2016 ukáže další cesty na trh v rámci ekosystému elektroniky

21. 10. 2015
Doba čtení: 3 minuty

Sdílet

Autor: ChannelWorld
14. ročník konference Distree EMEA, která propojuje výrobce, distributory a prodejce spotřební elektroniky a IT, se tradičně uskuteční v Monaku od 24. do 27. 2. 2016.

Distree EMEA se uskuteční po 14. v Monaku. Více než 1 000 účastníků z řad výrobců, distributorů, retailerů a e-tailerů přivítá Grimaldi Forum ve dnech 24. až 27. 2. 2016.

Nové i zavedené značky ze světa spotřební elektroniky a technologií zde budou moci navazovat nové obchodní vztahy a získávat nové prodejní kanály na trzích napříč regionem Evropy, Blízkého východu a Afriky.

Konference konaná příští rok bude odrážet výrazné změny, které se dějí v ekosystému zajišťujícímu spotřebním technologiím cestu na trh v regionu EMEA. Identita značky, obchodní modely, čas dodání na trh jsou nyní kritickými faktory určujícími úspěch produktu na řadě trhů, které tvoří region EMEA,“ uvedla v oznámení Alexandra Sinson, ředitelka konference Distree EMEA.

Zatímco tradiční model výrobce-distributor-retail nadále tvoří základ prodejního kanálu pro spotřební technologie, stává se také součástí rozličného a složitého ekosystému dodávky, který značky při budování obchodu nutně potřebují, uvádí Distree Events. Právě tomuto tématu se bude příští ročník konference věnovat.

Konkrétně se blíže rozeberou témata on-line tržišť, odborníků na logistiku a zásobování a řady poskytovatelů marketingových služeb.

„Distree EMEA 2015 poskytne účastnícím se značkám unikátní příležitost setkat se s řadou firem schopných zlepšit jejich dosah a objemy prodeje,“ uvedla Sinson.

Na konferenci se bude prezentovat kolem 200 značek, zúčastní se seniorní zástupci největších distributorů z více než 60 zemí a k nim se připojí výkonní zástupci a nákupčí z retailů a e-tailů pokrývajících více než 40 evropských trhů. Každý delegát bude mít možnost projít si všechny ostatní účastníky a vyžádat si s ním schůzku.

Mezi zúčastněnými značkami se objeví výrobci nositelné elektroniky, dronů, audia produktů pro chytrou domácnost. Dostatečná pozornost se bude věnovat také PC, tabletům, smartphonům a souvisejícímu příslušenství.

Kromě toho pořádá Distree EMEA řadu souvisejících vystoupení (60 sekund na přesvědčení obecenstva, prezentace Fresh technologií apod.), v rámci kterých budou oceněny nové a nejžhavější produkty, nejlepší značky svých segmentů, distributoři i retaileři, kteří excelovali na svých trzích. Hlavní program totiž doplní EMEA Channel Academy: 2016 Awards, které se konají po osmé.

Účastníci se v rámci hlavního programu mohou těšit na hlavní přednášky, workshopy a summity zaměřené na různá témata. Na konferenci jsou pozváni odborníci na nepřímý prodej a zástupci analytických společností GfK a Context.

Konferenční program zahrnuje také vystoupení Nicka Sohnemanna, zakladatele a ředitele společnosti Futurecandy, která se soustředí na změny obchodních modelů a zapojení zákazníků.

„Ať už rozvíjíte efektivní multikanálové strategie, nasazujete jasné cenové politiky, budujete povědomí o značce nebo pracujete s retailery na zlepšení zapojení zákazníků, Distree EMEA vám dává příležitost mít účelnou diskuzi se seniorními decision makery schopnými dodat hmatatelné obchodníky výsledky napříč regionem EMEA,“ dodala Stinson.

bitcoin školení listopad 24

V rámci minulého ročníku Distree EMEA zvětšilo výstavní prostory tím, že se přesunulo do Grimaldi Forum, kde se bude konat i letos. Všichni zájemci o účast se mohou registrovat zde.

Zdroj: Distree Events

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data