Dodo utržilo 1,3 miliardy korun, rozváží objednávky v sedmi evropských zemích

1. 2. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Dodo
Společnost se plně zaměřuje na B2B, chtěla by se více prosadit na zahraničních trzích.

Logisticko-technologická společnost Dodo oznámila, že v roce 2022 doručila více než 5,8 milionu objednávek a dosáhla svého dosud nejvyššího obratu ve výši 1,3 miliardy korun. Pro Dodo v minulém roce jezdilo 2 300 kurýrů a tisícovka vozů v sedmi evropských zemích,

V minulém roce firma dokončila také rebranding a po úplném zrušení služeb osobního asistenta se již plně soustředí na B2B byznys. Na další rozvoj a expanzi společnost v polovině roku získala 1,5 miliardy korun od investorů v čele s Danielem Křetínským a Patrikem Tkáčem.

Během loňského roku jsme se soustředili na nastavení mechanismů pro systematickou expanzi na velké západní trhy a v roce 2023 chceme tuto přípravu naplno zužitkovat,“ uvedl CEO Dodo Group Michal Menšík.

Nadále pracujeme na rozvoji naší vlastní logistické platformy, která je pro náš provoz i expanzi klíčová, a stejně tak se soustředíme na náš franšízový model, abychom mohli expandovat co nejefektivněji,“ dodal.

Obrat vyrostl o dvě pětiny

V roce 2022 se společnosti Dodo podařilo překonat čísla z minulého roku, Společnost v loňském roce i navzdory nejisté ekonomické situaci zaznamenala meziroční nárůst objednávek o 49 % na nynějších 5,8 milionu.

Obrat ve výši 1,3 miliardy korun pak znamená meziroční růst o 39 %. V nejrušnější den Dodo rozvezlo napříč trhy celkem 25 497 objednávek.

Dodo v loňském roce působilo v 76 městech na sedmi evropských trzích, přičemž ke konci roku 2022 firma operovala v 13 různých segmentech trhu od potravin přes elektroniku a drogerii až po léčiva.

bitcoin školení listopad 24

Chtěli bychom dlouhodobě být jedním ze tří největších hráčů na poli last-mile delivery v Evropě, pokračovat v budování zdravého a odolného byznysu a zároveň nastavovat nové tržní standardy v doručování napříč všemi segmenty – ať už jde o doručování v den objednání nebo v přesném časovém slotu dle preference zákazníka,“ shrnul plány Menšík.

Zdroj: Dodo

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?