DPD představilo chatbota Jardu, umí odpovědět až na 60 dotazů

17. 7. 2019
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: iegor @fotolia.com
Virtuální posila umí zobrazit aktuální stav zásilky, adresu i datum doručení, zjistit cenu přepravy či poskytnout informace o výdejních místech. V průběhu příštího roku bude zavedený ve všech evropských zemích, kde DPD působí.

Přepravce DPD v rámci zkvalitňování služeb nově nabízí svým zákazníkům využít pomoc od chatbota Jardy. Virtuální posila umí odpovědět až na 60 nejčastějších dotazů, poskytnout informace o zásilkách nebo změnit doručovací adresu.

Společnost uvádí, že na vývoji chatbota pracovala od loňského roku a v momentálně slouží jako online podpora na webu. Do budoucna plánuje DPD tuto funkci i pro svou síť výdejních míst . Průměrná doba konverzace s chatbotem trvá přibližně dvě minuty.

Potřebujete pomoci? Řekněte Jardovi

Jarda odesílatelům i příjemcům zobrazí aktuální stav zásilky, adresu, datum a v některých případech i časové rozmezí pro doručování. Pokud si zákazník přeje doručit balík na jinou než uvedenou adresu, stačí o změnu chatbota jen požádat.

Odesílateli umí například zjistit cenu přepravy, kde ji lze objednat bez registrace a jaká jsou omezení rozměrů a váhy. Příjemcům zásilek naopak předá informace ohledně dep a výdejních míst Pickup, případně poradí, jak na ně zásilku přesměrovat.

Chatbot ve firmách ještě stále nepatří mezi běžně využívané prostředky komunikace, což je škoda. Na jeho vývoji a nasazení pracovali čeští vývojáři několik měsíců,“ uvedl Miloš Malaník, generální ředitel a jednatel DPD CZ.

bitcoin školení listopad 24

Aktuálně je chatbot zaveden v pěti zemích, kde DPD Group poskytuje své služby – v České republice, ve Francii, Německu, Velké Británii a Irsku. V průběhu příštího roku by mělo dojít k jeho implementaci do všech evropských zemí, kde skupina působí.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?