DPD přestalo nabízet sobotní doručování zásilek, spotřebitelé neměli zájem

4. 5. 2017
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © mangostock - Fotolia.com
Průzkum je jedna věc, praxe druhá. Nedávno se o tom přesvědčil přepravce DPD, který na základě spotřebitelské ankety zavedl službu doručování zásilek v sobotu a nyní ji ruší z důvodu nízkého zájmu.

Přepravce DPD přestal nabízet sobotní doručování zásilek. Společnost uvedla, že se během zkušebního provozu nepodařilo dosáhnout předpokládaného počtu balíčků, a proto se rozhodla zaměřit na rozvoj jiných služeb, které zákazníci využívají častěji.

Před uvedením služby na trh si firma nechala zpracovat průzkum, ze kterého vyplynulo, že by 70 % respondentů mělo o sobotní doručení zájem. Reálně však takto bylo přepraveno pouze 5 000 zásilek za osm měsíců a služba patřila k těm nejméně využívaným.

Snažili jsme se našim zákazníkům vyjít vstříc, protože jim dle našich průzkumů u nás sobotní doručení chybělo. Praxe však ukázala opak, a proto jsme tuto službu ke konci dubna ukončili,“ uvedl generální ředitel DPD Miloš Malaník.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data