DPD vloni zvýšilo tržby o 42 % na 11 miliard eur, netají se ambiciózními cíli

4. 3. 2021
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: DPD
Do roku 2025 chce přepravce své tržby ještě zdvojnásobit, zaměří se i na koncept X2C, v nemž se chce stát nejinovativnějším hráčem. Zároveň plánuje upevňovat svou pozici i na mimoevropských trzích.

Přepravní společnost DPD oznámila, že v roce 2020 zaznamenala tržby ve výši 11 miliard eur, což představuje 42% nárůst oproti roku 2019. Podle své nové globální strategie však chce do roku 2025 v příjmech dosáhnout až na 21 miliard eur.

V roce 2020 společnost globálně doručila 1,9 miliardy zásilek – to odpovídá 7,5 milionu denně a o půl miliardy více než předloni. Rekord DPD padl během výprodejové akce Cyber Monday, globálně bylo doručeno 13,9 milionu zásilek.

DPD uvádí, že během pandemie byl ovlivněn i samotný trh, jenž vykazuje výrazný posun směrem k B2C přepravě. Více než polovina (55 %) globálně doručených zásilek byla v roce 2020 B2C charakteru, jedná se o 57% organický růst při porovnání s předešlým rokem.

V návaznosti na celkově vysokou poptávku přepravních služeb, objemy všech zásilek přepravených v rámci DPDgroup vzrostly organicky o 24 %, tržby pak o 23 %.

Zaostřeno na X2C i globální rozmach

V rámci nové strategie Together & beyondsi přepravní společnost dává za cíl rozšířit své hlavní aktivity, urychlit implementaci nových iniciativ a pokořit nové milníky.

DPDgroup se chce do roku 2030 stát mezinárodním vedoucím hráčem v oblasti udržitelného doručování a vedoucí silou přepravy v rámci e-commerce, a to na základě tří pilířů.

První pilíř staví na posílení DPDgroup jako předního evropského B2B a silničního přepravce a upevnit její pozici jako lídra v obou segmentech podnikání v kontextu tvrdší konkurence a ekonomického zpomalení.

Druhý pilíř se poté dotýká snahy o ještě rychlejší aplikaci nových iniciativ. Společnost si dala za cíl být nejinovativnějším prémiovým hráčem X2C (koncept doručení čehokoliv ke koncovému spotřebiteli) v Evropě s 15% roční mírou růstu do roku 2025.

bitcoin školení listopad 24

V návaznosti na rychle rostoucí mimoevropský trh se společnost v rámci třetího pilíře zaměří i na upevnění a následné posílení své pozice v jihovýchodní Asii, na Středním východě, v Africe a Jižní Americe.

Zdroj: DPDgroup

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?