DPD zavádí výdejny pro osobní odběr zásilek

22. 8. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: DPD
Nová služba DPD ParcelShop, která spolupracuje s Uloženka.cz, umožňuje doručení zásilky do odběrného místa, kde si jej může příjemce vyzvednout kdykoliv během provozní doby.

Nová služba DPD ParcelShop rozšiřuje možnosti doručení objednané zásilky. Přepravce ji nyní může doručit do některého z 22 odběrných míst, kde je uložena po dobu sedmi dní. Příjemce je upozorněn SMS nebo e-mailem a může si ji během této doby vyzvednout kdykoliv od 9:00 do 17:00.

Pokud nedojde k vyzvednutí do 4. pracovního dne od uložení, systém automaticky rozešle upozornění e-mailem, že zásilka nebyla dosud vyzvednuta, uvádí DPD v oznámení.

Příjemce si může vybrat některé z 22 odběrných míst po celé České republice – na depech DPD v Praze, Ústí nad Labem, Olomouci, Hradci Králové, Ostravě, Brně, Plzni, Českých Budějovicích, Liberci, Karlových Varech, Velkých Přílepech, Pardubicích a Jihlavě nebo na pobočkách Uloženka.cz v Praze 9 a 4, Brně, Brně – Černá Pole, Ostravě, Hradci Králové, Olomouci, Plzni a Českých Budějovicích.

Odběrná místa je možné vyhledat na mapě www.dpdparcelshop.cz. Do budoucna DPD plánuje síť odběrných míst rozšiřovat.

Jak integrovat novou možnost do e-shopu?

Pro obchodní partnery, respektive e-shopy připravila společnost DPD sadu integračních nástrojů, která umožňuje přidat volbu DPD ParcelShop mezi jednotlivé způsoby dopravy.

bitcoin školení listopad 24

Služba nabízí možnost pojištění zásilky až do výše 50 000 Kč a dovoluje on-line sledování zásilek až do jejich vyzvednutí příjemcem na odběrném místě.

Službu DPD ParcelShop lze využívat pro zásilky, které mají maximální hmotnost 20 kg a rozměry do 175 cm na délku a obvodovou délku do 300 cm.

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti