DPDgroup se mění na Geopost

3. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: DPD
Název DPD v České republice zůstává, nové jméno získala mateřská společnost.

DPDgroup, mateřská společnost lokálního balíkového přepravce DPD, oznámila, že mění svůj název na Geopost. Skupina se dle svých slov rozhodla pro větší zpřehlednění a zjednodušení komunikace v rámci nových strategií. Lokální brand DPD tato změna nijak neovlivní.

Pod mezinárodní značku Geopost budou spadat kompletní služby standardního doručování pro koncové zákazníky a firmy, jež zahrnují doručování na adresu, do boxu či do výdejního místa, i specializované doručování pro produkty, které musí splňovat speciální požadavky.

Třetí oblastí je pak divize New Commerce zaměřená na vývoj integrovaných, nativních datových řešení pro e-commerce za účelem další expanze skupiny v oboru.

Geopost dle svých slov věří, že sjednocení pod jeden brand umožní posílení stávajících značek, snazší a rychlejší rozšiřování a také otevírání nových podnikatelských příležitostí po celém světě.

Obrázek – Architektura značek Geopost

Zdroj: DPD

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?