Dropbox spouští partnerský program, chce proniknout do podniků

10. 11. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Nový program je podle společnosti dobrou příležitostí pro resellery s přidanou hodnotou, poskytovatele spravovaných služeb a další partnery.

Společnost Dropbox spustila partnerský program Dropbox Partner Network, který jí má pomoci rozšířit její službu cloudového úložiště do prostředí velkých podniků. Program bude partnery odměňovat za prodej řešení i za integrování jejich vlastních aplikací do ekosystému Dropboxu.

Chceme, aby byl Dropbox Business dostupný všude, kde zákazníci nakupují technologie, ať už to bude skrze přímý prodej, resellera nebo poskytovatele spravovaných služeb. Právě tady bude prostor pro naše partenry,“ uvedl Billy Blau, který má v Dropboxu na starosti technologická partnerství.

Na partnerském portálu budou k dispozici školení, nástroje a technické materiály. Partneři zároveň dostanou dokumentaci k API, aby mohli s Dropboxem propojit svá vlastní řešení.

Program bude mít více úrovní, přičemž partneři, kteří dosáhnou úrovně Premier budou mít přístup k širším technickým zdrojům, prostředkům na marketing a budou dostávat bonusy za reference.

bitcoin školení listopad 24

Pětačtyřicet největší partnerů Dropboxu získalo status Premier již při spuštění programu. Dropbox dále oznámil, že uzavřela distribuční kontrakty se společnostmi Ingram Micro a Synnex, a že mezi resellery bude patřit i Hewlett Packard Enterprise.

Zdroj: Dropbox

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends