E-shopy na platformě Shoptet vloni meziročně zvýšily celkový obrat o polovinu

25. 1. 2021
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © tashatuvango - Fotolia.com
V internetových obchodech využívajících platformu Shoptetu v roce 2020 nakoupilo zhruba tři a půl milionu unikátních zákazníků. Celkový obrat těchto e-shopů vloni dosáhl 36 miliard korun.

Společnost Shoptet uvádí, že celkový obrat internetových obchodů využívajících její platformu se meziročně zvýšil o 50 % na 36 miliard korun. Sám Shoptet pak svůj obrat meziročně navýšil na přibližně 200 milionů korun.

Během dvou let se nám podařilo bezmála zdvojnásobit náš obrat. Bezpochyby nám k tomu napomohl růst online prodejů spojený s pandemií, nicméně vzestupný trend elektronického obchodování je i přesto patrný dlouhodobě,“ říká CEO Shoptetu Miroslav Uďan.

Na platformě společnosti Shoptet během loňského roku přibylo zhruba 5 000 nových e-shopů. Celkem jich tak její řešení aktuálně využívá zhruba 24 000.

E-shopům využívajícím naše řešení se meziročně podařilo navýšit obrat o polovinu. Jedná se tedy o lepší výsledek než v předchozím meziročním srovnání, kdy těmto e-shopům mezi lety 2018 a 2019 vzrostl celkový obrat o 44 %,“ upřesňuje Uďan.

bitcoin školení listopad 24

V e-shopech na platformě Shoptetu podle statistik loni nakoupilo zhruba 3,5 milionu unikátních zákazníků. Společnost také během loňského roku navýšila počet doplňků, které mohou internetové obchody na jeho platformě využívat, a to ze 70 na aktuálních 196.

Zdroj: Shoptet

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data