Eaton spustil partnerský program

28. 4. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Eaton, výrobce záložních zařízení UPS, otevřel pro své prodejní partnery nový program PowerAdvantage zaměřený na posílení obchodních příležitostí. Jaké přináší benefity a jak se přihlásit?

Eaton spustil partnerský program PowerAdvantage.Program PowerAdvantage nabízí konkrétní benefity, včetně výhodnějších obchodních marží, podporu rozvoje obchodních aktivit a dále marketingovou a technickou podporu.

V České republice má program dvě úrovně partnerských vztahů: „Authorised“ a „Premium“. Úroveň Authorised je určena partnerům kteří chtějí za pomoci programu rozvinout počáteční zkušenosti se záložními zdroji Eaton, a tím zvýšit svůj obrat. Úroveň Premium se zaměřuje na partnery ochotné k aktivní spolupráci v rámci partnerského programu, kteří mají zájem investovat do obchodních vztahů se společností Eaton.

Zatímco pro úroveň Authorised je potřebná pouze registrace do programu a absolvování školení, Premium partnerem se mohou stát Authorised partneři, kteří jsou zapojeni do programu po více jak 6 měsíců, nebo dosáhli ve vztahu k výrobci významných obchodních úspěchů.

Co mohou partneři na jednotlivých úrovních konkrétně získat? Jde například o vstupní informační balíček, školení, kontaktní osobu pro obchodní a technické dotazy, nebo produkty a další. Partneři kategorie Premium obdrží od společnosti Eaton vyšší úroveň podpory a mohou využívat další výhody, jako je účast na speciálních školeních, nebo rozšířená technická a marketingová podpora.

Více informací o partnerském programu PowerAdvantage získáte na kontaktní adrese: UPSInfoCzech@eaton.com, nebo přímo na webu PowerAdvantage.

Partneři spolu s vítězi

U příležitosti spuštění nového partnerského programu společnosti Eaton měli zákazníci možnost prožít den v kolotoči vrcholového hokeje – a to s mužstvem HC Eaton Pardubice, které se minulý týden stalo Mistrem české extraligy.

bitcoin školení listopad 24

V úvodu setkání zákazníky přivítal Vítězslav Novák, Sales manager společnosti Eaton mající na starosti management prodeje záložních zdrojů Eaton. Následovala prohlídka haly včetně exkluzivních hráčských a VIP prostor. Při společné večeři překvapili partnery pánové Martinec, Šťastný a Andrt, legendy pardubického hokejového týmu, kteří zákazníkům předali dresy s podpisy současného mužstva. Poté již následoval samotný semifinálový zápas mezi Bílými Tygry Liberec a HC Eaton Pardubice, kde exceloval brankář Dominik Hašek, nejslavnější odchovanec pardubického hokeje.

Akce se podle výrobce setkala s velkým ohlasem partnerů, a proto se na podzim připravuje její pokračování.

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti