eD‘ system Czech nasadil nový CRM systém, slibuje si od něj personalizaci nabídky

29. 6. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © spiral - Fotolia.com
Distributor nově „běží“ na systému Microsoft Dynamics CRM dodaného firmou CCV Informační systémy. eD‘ system uvádí, že zákazníci se díky tomu mohou těšit na relevantní a personalizovanou komunikaci.

Distributor eD system Czech nově nasadil CRM systém pro řízení vztahů se zákazníky od společnosti CCV Informační systémy. Záměrem je (mimo jiného) dosáhnout personalizovaného cílení obsahu komunikace se zákazníky, ke kterým budou díky tomu putovat relevantní informace.

Hlavním cílem je pak využívat ucelený systém budování vztahu se zákazníky, který bude podporovat všechny distribuční kanály společnosti eD system Czech. Již v první fázi nasazení je přitom realizována podpora call centra a pipeline managementu, tedy systému správy obchodních příležitostí.

Součástí nasazení řešení Microsoft Dynamics CRM je už v první fázi integrace jak s digitální ústřednou call centra, tak i podnikovým informačním systémem. Stane se tak klíčovým nástrojem pro automatizaci marketingových kampaní, personalizaci webových stránek i direct marketingových aktivit.

Zdroj: CVV Informační systémy

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC