Epson Europe končí s prodejem laserových tiskáren v Evropě

4. 12. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Depositphotos
Výrobce se bude výhradně zaměřovat na vlastní inkoustovou technologii.

Společnost Epson Europe se jako součást širšího závazku k udržitelnosti před dvěma lety zavázala do roku 2026 ukončit globální prodej laserových tiskáren. Nyní potvrdila, že oficiálně ukončuje evropský prodej laserových tiskáren.

Rozhodnutí zaměřit se výhradně na vlastní inkoustovou technologii Heat-Free bylo učiněno kvůli jejímu širšímu potenciálu přinést významný pokrok v oblasti udržitelnosti. Jde totiž o studenou technologii, která vyžaduje méně energie k provozu.

Epson přitom kontinuálně vyplňuje mezery ve svém portfoliu, které po laserových produktech vznikly. Tato snaha je nyní završena kompletní řadou inkoustových produktů s technologií Heat-Free vyhovující široké škále požadavků.

Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk? Přečtěte si také:

Marcel Divín (Epson Europe): Kudy se ubírá firemní tisk?

„Naše společnost pokračuje ve 100% zaměření na piezoelektrický inkoustový tisk s technologií Heat-Free, který využívá naši vlastní technologii k výrobě účinných a udržitelných tiskových řešení pro naše partnery a koncové uživatele. Toto rozhodnutí vedlo k ukončení prodeje našich laserových tiskáren v Evropě dva roky před globálním cílem do konce roku 2026,“ uvedl Marcel Divín z Epson Europe.

bitcoin školení listopad 24

Analytická skupina IDC předpokládá, že trh s firemními inkoustovými tiskárnami v západní Evropě poroste v letech 2023 až 2028 tempem +7,6 %, zatímco trh s laserovými tiskárnami by měl klesat tempem –2,2 %.

Zdroj: Epson

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends