Epson na pražském setkání ukázal nové modely a zdůraznil téma udržitelnosti

26. 1. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: ChannelWorld
Epson sází na udržitelnost tisku, definitivně opouští laserovou technologii ve prospěch inkoustu a uvádí nové podnikové modely WorkForce Enterprise AM.

Společnost Epson uspořádala v pražském hotelu Mama Shelter setkání pro média a partnery, na kterém představila nové přírůstky do svého portfolia podnikových zařízení a zasadila je do kontextu globální sázky na udržitelnost a úspornost tiskových zařízení využívajících inkoustovou technologii.

Úvodní slovo měl Flavio Attramini, obchodní ředitel společnosti pro region CEE, jenž zdůraznil potenciál oblasti CEE pro rozvoj tiskového byznysu a hovořil také o dlouhodobém závazku Epsonu v oblastech udržitelnosti, kde chce do roku 2050 dosáhnout uhlíkové negativity.

Poté si vzal slovo šéf lokální pobočky Epsonu Marcel Divín, podle kterého se dnes při rozhodování o nákupu tiskových zařízení opět dostává do popředí samotný hardware a jeho vlastnosti, přičemž se nově klade zvláštní zřetel právě na na otázku úspornosti a udržitelnosti.

Epson neskrývá, že tuto skutečnost považuje za dobrou zprávou, neboť se při vývoji svých zařízení dlouhodobě zaměřuje právě na nízké provozní náklady. Ostatně, právě s Marcelem Divínem jsme o této problematice podrobně hovořili v našem nedávném rozhovoru, na který vás zde proto odkážeme.

Následně přišlo představení samotných modelů z nové řady WorkForce Enterprise AM, se kterými Epson vstupuje do segmentu rychlosti tisku 40 – 60 stran za minutu. Jeho dosavadní podnikové modely jsou buď pomalejší, nebo naopak rychlejší, zatímco v tomto zajímavém segmentu Epson dosud nepůsobil.

bitcoin školení listopad 24

Kromě nových možností v rychlosti tyto modely nabízejí evoluční posun v podobě inovovaného podavače papíru nebo nejnovější generace tiskové hlavy. Zároveň mají kompaktní půdorys a jsou vysoce modulární s možností připojení dodatečných zásobníků papíru či vnějšího a vnitřního finišeru podle požadavků zákazníka.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti