Ericsson: Při sledování televize stále více vyžadujeme sociální sítě

10. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © HaywireMedia - Fotolia.com
Výsledky každoročního průzkumu Ericssonu ukazují, že tzv. sociální televize se stává masovým fenoménem. Podají vám sociální sítě argumenty pro prodej tzv. smart televizorů?

Ericsson: Při sledování televize vyžadujeme sociální sítěVýzkum společnosti Ericsson ukazuje, že 62 % dotázaných spotřebitelů používá každý týden během sledování televize sociální média, za jeden rok tak jejich počet vzrostl o 18 %.

Z pohledu pohlaví se této činnosti se věnuje 66 % žen ve srovnání s 58 % mužů. Čtvrtina dotázaných spotřebitelů používá sociální média k diskuzím o právě sledovaných pořadech.

Niklas Rönnblom, hlavní poradce oddělení Ericssonu studujícího chování spotřebitelů, prohlásil: „Jelikož 67 % spotřebitelů používá ke sledování televizního vysílání nebo videa chytré telefony, tablety nebo notebooky, jsou mobilní zařízení důležitou součástí zážitků ze sledování televize. 60 % spotřebitelů dále uvádí, že každý týden využívají služby televizního obsahu na vyžádání. Roste obliba sledování televize za pohybu – 50 % času stráveného sledováním televize nebo videa na chytrých telefonech se odehrává mimo domov; nárůst tohoto typu sledování televize usnadňuje vysokorychlostní mobilní připojení.

Předplatitelů komerčních kanálů neubyde

Přestože se chování a požadavky spojené se sledováním televize mění, pouze 7 % dotázaných spotřebitelů uvádí, že si v budoucnosti sníží předplatné televize.

Podle průzkumu dochází k tomu, že namísto omezování výdajů jsou spotřebitelé ochotni zaplatit za komfortnější zážitky ze sledování televize více peněz: 41 % spotřebitelů prohlašuje, že jsou ochotni platit za televizní a video obsah ve vysokém rozlišení.

bitcoin školení listopad 24

Více než polovina spotřebitelů chce mít možnost zvolit si vlastní obsah televizních pořadů nebo videa.

Údaje pro průzkum byly shromážděny v Brazílii, Chile, Číně, Německu, Itálii, Mexiku, Jižní Koreji, Španělsku, Švédsku, Taiwanu, Velké Británii a USA. Celkem bylo provedeno 14 kvalitativních a 12 000 kvantitativních on-line rozhovorů, které zastupují více než 460 milionů spotřebitelů.

Zdroj: Ericsson

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14