Ericsson: Spotřebitelé věří, že jim technologie pomohou zlepšit životní prostředí

9. 6. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © atanas.dk - Fotolia.com
Zájem spotřebitelů o životní prostředí a udržitelnost stoupá. Více než třetina účastníků studie například chce, aby jim chytrá zařízení pomohla zlepšit životní prostředí.

Aktuální zpráva společnosti Ericsson zaměřená na názory spotřebitelů na environmentálně udržitelný životní styl odhalil, že zájem spotřebitelů o životní prostředí v posledních dvou desetiletích prudce stoupl.

Ještě před dvaceti lety se znečištění ovzduší a vody podle Ericssonu obával jen jeden z pěti spotřebitelů, nyní je to téměř každý druhý. Zvýšil se též podíl spotřebitelů, kteří se zamýšlejí nad změnou klimatu a globálním oteplováním – z 13 % spotřebitelů na 50 %.

Studie rovněž odhalila, že spotřebitelé považují technologické inovace za zásadní pro řešení budoucích environmentálních problémů. Celkem 36 % dotázaných by dále chtělo, aby jim jejich zařízení pomohla zlepšit životní prostředí.

Nástroje a služby v oblasti ICT mohou významně pomoci spotřebitelům ve snaze o snižování jejich osobních dopadů na životní prostředí,“ říká Zeynep Ahmet Vidal, vedoucí výzkumný pracovník společnosti Ericsson Consumer & IndustryLab.

bitcoin školení listopad 24

Výsledky našeho průzkumu dokazují, že spotřebitelé vnímají ICT technologie jako užitečné v každodenním životě, ať už jde o zlepšení životního prostředí, zdraví, snížení nákladů nebo zajištění pohodlí. ICT technologie mají také potenciál umožnit inovace v oblasti boje proti změně klimatu,“ dodává.

Zdroj: Ericsson

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends