Eset zveřejnil zákaznické hodnocení technické podpory

1. 7. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Eset nabízí svým zákazníkům možnost vyjádřit se ke svým zkušenostem s technickou podporou společnosti. Výsledky hodnocení jsou nyní veřejně dostupné.

Společnost Eset zpřístupňuje v rámci zvyšování transparentnosti svých služeb hodnocení spokojenosti zákazníků s technickou podporou. Spokojenost zákazníků s podporou, a to jak celkovou, tak podle tří dílčích parametrů (Rychlost odpovědi, Celková doba řešení a Srozumitelnost), je k dohledání na stránkách podpory.

Online hodnocení probíhá od 1. 7. 2013 a zákazníci od té doby vystavili 4005 hodnocení technické podpory Esetu, z toho 3445, tedy 86 %, dalo supportu nejvyšší známku.

Podporu považujeme za naši klíčovou konkurenční výhodu. Od zpřístupnění dat o spokojenosti zákazníků si slibujeme, že k otázce kvality podpory přitáhne pozornost potenciálních zájemců o bezpečnostní řešení," uvedl Martin Jonáš, vedoucí technické podpory Esetu.

Hodnocení spokojenosti se týká elektronicky zadaných požadavků a probíhá tak, že po uzavření případu systém po sedmi dnech posílá pozvánku k zhodnocení s linkem na hodnotící formulář.

Zdroj: Eset

Čtěte dále

Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends