Evolve zlepšuje servisní služby

22. 11. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Českým zákazníkům Evolve nyní můžete nabídnout tzv. bezstarostný servis. Služba nabízí bezplatné vyřízení záručních reklamací s vyzvednutím a doručením zboží na určené místo.

Evolve zavádí bezstarostný servisProdejci odolných mobilních telefonů Evolve nyní mohou využít službu „bezstarostný servis“, a ušetřit tak část nákladů, jelikož reklamace jsou řešeny přímým kontaktem se servisem.

Kurýr si zásilku s telefonem vyzvedne na vámi určeném místě a doručí ji po opravě na určenou adresu kdekoliv v České republice.

Možnost bezstarostného servisu platí výhradně pro odolné mobilní telefony Evolve prodané v České republice a pouze na území ČR, uvádí výrobce. Tato služba včetně přepravy je zákazníkům i prodejcům poskytována zdarma.

Kontakt na bezstarostný servis je prostřednictvím e-mailu bezstarostny.servis@evolve.cz nebo telefonu +420 599 520 733.

Zdroj: Evolve

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data