Flowmon Networks vloni výrazně zvýšil tržby ve střední Evropě

2. 4. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: andranik123 @ fotolia.com
Fakturace za rok 2019 dosáhly 318 milionů korun, ve srovnání s rokem 2018 se firmě výrazně lépe dařilo na trhu západní Evropy a USA. Flowmon zároveň vloni přivítal svého tisícího zákazníka.

Společnost Flowmon Networks zveřejnila hospodářské výsledky za rok 2019. Z nich vyplývá, že fakturace za řešení a služby doručené zákazníkům v loňském roce dosáhly 318 milionů korun. Firma tak dle svých slov roste již osmý rok v řadě.

Největší nárůst tržeb zaznamenal Flowmon ve střední Evropě a Japonsku, kde zaregistroval výrazný zájem o své řešení. Společnost si polepšila i v západní Evropě a oproti předchozímu roku v zahraničí registrovala 47% nárůst prodejů.

Očekáváme, že oblast analýzy síťového provozu s ohledem na zvyšující se nároky na provoz a bezpečnost firemní infrastruktury výrazně poroste i v následujících letech,“ okomentoval situaci Jiří Tobola, CEO ve Flowmon Networks.

V současnosti jsme svědky hromadného přechodu firem na cloud a využívání služeb modelem SaaS. Díky tomu roste poptávka po nástrojích, které dokáží zajistit jejich kritické služby napříč prostředími,“ dodal.

Tisící zákazník a nový partnerský portál

Flowmon v roce 2019 personálně posiloval zejména obchodní a vývojový tým. Dále uvádí, že investice do výzkumných a vývojových projektů byly vloni nejvyšší v historii firmy; rostl i počet projektů realizovaných společně s českými technickými univerzitami.

bitcoin školení listopad 24

Mezi další milníky společnosti za uplynulý rok patří například registrace tisícího zákazníka, dosažení nejvyššího růstu prodejů v zahraničí od roku 2007 či spuštění nového partnerského a zákaznického portálu.

Zdroj: Flowmon Networks

Čtěte dále

Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group