ForeSee: Spokojenost zákazníků s Apple Online store převyšuje ostatní

11. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

E-shop společnosti Apple se umístil v hodnocení spokojenosti zákazníku mezi počítačovými firmami nejlépe. Porazil i svého rivala Microsoft. Výsledky ukazuje anketa společnosti ForeSee. Kde hledat inspiraci pro kvalitní e-shop?

ForeSee: Spokojenost zákazníků s Apple Online store převyšuje ostatníSkóre spokojenosti internetového obchodu společnosti Apple, které ukazuje, jak jsou američtí spotřebitelé uspokojeni s nákupy v e-shopu, dosáhlo 85, což je o pět bodů více než vloni, uvádí ForeSee.

ForeSee měří spokojenost zákazníků prostřednictvím dotazníku mezi 21 000 návštěvníky top 100 prodejních webů podle ročního obratu. Anketa probíhá každoročně od roku 2005.

Jedinou společností, která porazila Apple, byl Amazon s 89 body. Apple však svou ztrátu za konkurentem, který nastavuje pro e-tailery standard, oproti loňskému roku snížil o dva body. Apple Online store ve spokojenosti nakupujících porazil ve své kategorii americké e-shopy společností Dell (80), Hewlett-Packard (79), Sony a Microsoft (oba 78).

Loni Apple předběhl Dell a HP o jeden bod, Sony pak o pět bodů. ForeSee vloni neměřilo spokojenost zákazníků na on-line obchodu Microsoftu.

I e-tail zaostává

Apple porazil také řadu e-tailerů. Internetovými prodejci počítačů a elektroniky s nejbližším skóre jsou Newegg (82), BestBuy (80), TigerDirect (79) a PC Connection (74). Průměrné skóre deseti e-tailů prodávajících počítače a elektroniku činilo 79.

bitcoin školení listopad 24

Podle Larryho Freeda, CEO společnosti ForeSee a autora reportu spokojenosti zákazníků, lze považovat 80 a více bodů jako „hranici dokonalosti“. Kompletní zprávu s výsledky lze po registraci získat na webu ForeSee.


Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data