Fotoreportáž: 10. narozeniny a setkání Eset partnerů 2011

26. 9. 2011
Doba čtení: 7 minut

Sdílet

Autor:
V přerovském hotelu Jana Eset uspořádal 16. 9. setkání se svými partnery, které se neslo ve znamení cesty kolem světa. Tentokrát Eset překonal očekávání i tím, že „let“ zvládl bez elektřiny.

Účastníky SEP 2011 uvítal marketingový ředitel Jaroslav Fabián spolu s obchodním ředitelem společnosti Eset Filipem Navrátilem pozdravem v jazycích z celého světa.

Následně mohli partneři zhlédnout nový klip, který poběží v rámci kampaně na 5. generaci produktů Nod32 a Smart Security v následujících týdnech na televizních stanicích Nova a Prima Cool a také na projekci v pražském metru. Eset na kampaň vydal celkem 12 milionů korun. Společně pak oba zástupci vedení vylosovali 12 partnerů, kteří se ještě v den akce podívali na Přerov z létajícího balónu.

Akce se zúčastnil také Juraj Malcho, ředitel vývoje, který představil inovace v nové verzi Eset Smart Security a Nod32Akce se zúčastnil také Juraj Malcho, chief research officer, který představil novinky z virové laboratoře Eset – výzkumu a vývoje zaměstnávajícího na 120 pracovníků po celém světě. Virus Lab již funguje také v Praze a společnost otevírá i několik dalších nových poboček mimo jiné v Kanadě, Argentině a Austrálii.

Juraj Malcho se dále věnoval inovacím v produktech. Eset provedl velký update skenovacího jádra, vylepšil skener paměti a přidal novou generaci kontroly URL. Reputační systém Threatsense.Net sbírající data od roku 2005 nyní funguje jako cloudová funkce Eset Live Grid. Součástí 5. generace řešení Eset je i nová verze HIPS (Host Intrusion Prevention System), který chrání kritická místa v OS. Více se pak o nové verzi produktů mohli partneři dozvědět na přednášce, kterou vedl Eduard Kesely, consumer product manager.

V rámci dopoledního programu si reselleři mohli vybrat čtyři půlhodinové sloty pro workshopy v šesti konferenčních místnostech stylizovaných do jednotlivých kontinentů s různými tématy k diskuzi. Prezentující zástupci společnosti Eset se však museli poprat s výpadkem proudu, který postihl celý hotel. Nutno říci, že o to víc se na přednášející snažili a živě se diskutovalo.

V „Austrálii“ seznámil partnery s roadmapou produktů Eset Braňo Styk, head of product management. Účasníci si prezentaci vychutnali na pravé písčité pláži s lehátky.

Změny partnerského programu v přípravě

Channel tým Esetu prezentoval varianty připravovaného partnerského programuV „africké místnosti“ prezentoval tým Evy Zárubové, channel account manažerky, Lukáše Herouta, channel marketing manažera a Maroše Mihaliče, channel sales specialisty, návrhy dvou variant změn partnerského programu, který má za úkol odlišit aktivní partnery od pasivních.

Maroš Mihalič partnery upozornil, že si v následujícím měsíci mohou domluvit schůzku a budoucnost partnerského programu prodiskutovat. Stejně tak připomenul možnost individuální domluvy podmínek při pohybu na hranici mezi jednotlivými úrovněmi partnerství.

Management na vlně chill-outu

Jaroslav Fabián s Filipem Navrátilem „provozovali“ asijskou chill-outovou zónu, ve které měli partneři možnost diskutovat jakékoli téma se zástupci managementu českého Esetu. Nejčastěji prodejci probírali možnosti marketingové a prodejní podpory. Vzhledem k lokálně silnému povědomí, se Eset již aktuální kampaní nesnaží tolik o budování značky, ale komunikuje především uvedení nových produktů Eset Nod32 Antivirus 5, Eset Smart Security 5 a Eset Family Security 5 s cílem podpořit jejich prodej.

Jaroslav Fabián také partnery upozornil, že zdaleka nevyužívají všech možností spolufinancování marketingových aktivit a podpory. Takže pokud máte nápad, stačí se ozvat.

Nenechte se zmást testy antivirů

Juraj Malcho na své přednášce komentoval kvalitu statických i dynamických testů, které podle něj mnohdy nedovolují jednotlivé produkty reálně reprezentativně srovnat. Výběrem metodologie a reprezentativnosti vzorků lze podle Malcha výrazně zkreslit výsledky. Ve závěru se pak produkty top výrobců liší o desetiny procent, což nemá velký statistický význam.

Jedinou nezávislou organizací sestávající z výrobců, testerů i redakcí odborných časopisů, která dohlíží na zavedení standardů pro testování je podle Malcha AMTSO (Anti-Malware Testing Standards Organization), jmenoval také testy Virus Bulletin a AV-Comparatives.

Android – rostoucí trh pro bezpečnostní řešení

Martin Jonáš představuje partnerům Eset Mobile SecurityMartin Jonáš, customer support manager, mluvil na svém workshopu o zabezpečení Androidu, který je nejprodávanějším mobilním operačním systémem, a tudíž také nejvíce v hledáčku kyber zločinců. Jedná se o otevřený systém bez kontroly nad vytvořenými aplikacemi, proto vzniká trh pro mobilní bezpečnost.

Následně Martin Jonáš předvedl naživo partnerům Eset Mobile Security, které na trh přijde v listopadu. Mobilní produkt obsahuje antivir, který je aktivní pouze při stahování aplikací a obsahu do telefonu, antispam pro filtrování hovorů a sms a anti-theft modul pro definici povolených simkaret, vzdálené uzamčení telefonu a vymazání dat. Zajímavou funkcí je také GPS lokace ztraceného telefonu. Kromě dostupnosti na Android marketu však zatím není o dalších způsobech prodeje licencí rozhodnuto, partneři budou o licenční politice informování v na Eset Partnerské zóně.

Cesta kolem světa za dva dny

Odpoledne Eset připravil týmovou soutěž pro každý kontinent. Na americkém kontinentu pomáhal Lukáš Herout s láhví tequily partnerům překonat mexicko-americkou hranici, přičemž útěk komplikovala policistka Jana Křížová, customer care manager.

V Austrálii si partneři vyzkoušeli člunkový běh na skákacích botách s Kateřinou Křečkovou, channel sales specialistkou, na Antarktidě stavěli iglú na čas s produktovým manažerem consumer řady produktů Edou Kesely a zahřát se mohli eskymáckou vodkou podávanou z rukou sličné eskymačky Šárky Bartošové z marketingu. V Africe museli partneři vylézt na Kilimandžáro a v Asii mohli ochutnat divokou asijskou kuchyni připravenou Jaroslavem Fabiánem a vyzkoušet zápas v sumo řízený Filipem Navrátilem. Evropa pak byla odpočinkovým vědomostním kvízem s bavoráky Martinem Jonášem a Sašou Cvancigerovou.

K brazilským tanečnicím se přidali i samotní partneřiHlavní cenou pro každého člena vítězného týmu byl digitální fotoaparát. V individuální soutěži o volný let balónem partneři sbírali body za vytažení kuličky z tajemných nádob s neznámými látkami a živočichy a za pozření příšerných pochoutek ze všech koutů světa. Večer si mohli ještě bodově přilepšit vyluštěním šifry ukryté v exotických průvodkyních.

Po večeři byli vyhlášeni Eset Top partneři roku 2011, vystoupily Divoké kočky, brazilské tanečnice a žízeň účastníkům uhasila barmanská show.

bitcoin školení listopad 24

Prodejci se dočkali taky zpívání písně v podání Eseťáků a nakrojení dortu k 10. narozeninám společnosti.

Později večer pak všichni účastníci vypouštěli lampiony s narozeninovým přáním Esetu a ty, kteří vydrželi až do úplného závěru, čekal nefalšovaný striptýz. Podle vyjádření hned několika partnerů, kteří celý den prožili, Eset již popáté připravil netradiční a zábavné setkání. Oceňujeme především kreativitu zaměstnanců Esetu, kteří ve vlastní režii vytvořii příjemné prostřední pro výměnu zkušeností a novinek. Fotogalerie níže je důkazem, jak funguje i ve známých firmách dobrá parta se smyslem pro humor.

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends