GFI Software hlásí nárůst prodejů i zájmu nových resellerů

12. 6. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © pterwort - Fotolia.com
Společnost GFI Software, poskytovatel infrastruktury pro SMB, ohlásila, že od uvedení produktu GFI Vipre Antivirus koncem února 2012 narostly jeho prodeje do takové míry, že aktuálně tvoří již téměř 50 % prodejů nových softwarových licencí.

GFI Software hlásí nárůst prodejů i zájmu nových resellerů GFI Software nyní registruje i vyšší zájem ze strany nových prodejních partnerů v České republice a na Slovensku. Od uvedení antiviru se partnerská báze rozrostla o více než padesát nových prodejců.

GFI Vipre je dostupný ve verzi jak pro domácí, tak pro podnikové uživatele, součástí nabídky jsou také licence Homesite na všechna PC v jedné domácnosti či licence Lifetime na jedno PC po celou dobu jeho životnosti.

GFI Vipre je mezi našimi zákazníky stále populárnější a pro nás je výhodné, že těmto zákazníkům nyní můžeme nabídnout kompletní řešení IT bezpečnosti od GFI včetně špičkového antiviru. Vzhledem k vstřícnému partnerskému programu GFI přispívá prodej Vipre Antivirus významně k našemu růstu,“ zhodnotil spolupráci v tiskovém oznámení Pavel Hertl ze partnerské společnosti Briard.

bitcoin školení listopad 24

Podle Martina Říhy, ředitele pro strategii ve společnosti GFI Česká republika a Slovensko, je přitom snadné stát se partnerem: „požadujeme jen certifikační školení, které není placené ani technicky náročné, nepředepisujeme počet certifikovaných osob na firmu a neomezujeme firmy podle toho, jaké certifikace má náš prodejce.

K významným zákazníkům využívajícím toto antivirové řešení se dnes řadí společnosti Legios, Slovácké vodovody a kanalizace, GM Electronic, ZyXel Communication  a Diamond International Corporation, uvádí výrobce.

Zdroj: GFI Software, ChannelWorld

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends