GFI Software: Pracovníci na home office přetěžují helpdeskovou podporu

19. 10. 2020
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Yuri Arcurs - Fotolia.com
Organizace se podle GFI Software čím dále častěji snaží zefektivnit své procesy podpory a poohlížejí po výkonnějších nástrojích k řešení požadavků zaměstnanců a zákazníků.

Společnost GFI Software uvádí, že organizace v současné době čelí významnému zvýšení nároků na technickou a zákaznickou podporu. Firma odhaduje, že v důsledku nárůstu pracovníků na home office se počet požadavků na helpdeskovu podporu globálně zvýšil o 51 %.

Odhaduje se, že v důsledku koronavirové epidemie přemístilo své pracovníky do domácích kanceláří až 88 % organizací po celém světě.  Z toho pak dle GFI Software vyplývají technické problémy a přetížení na úrovni technické i zákaznické podpory.

Experti naznačují, že zaměstnancům kvůli neřešeným problémům klesá produktivita a pracovní morálka. Firmy zase ztrácejí svou reputaci a posléze zákazníky v důsledku pomalejší reakce na jejich požadavky.

Pracovníkům usnadní práci automatizace procesů

Klíčovým faktorem úspěchu byla vždy dobrá zákaznická podpora, avšak v dnešní situaci se ukazuje stejně důležitá i technická podpora vlastních zaměstnanců pracujících na dálku,“ řekl Jozef Kačala, sales engineer pro EMEA a APAC v GFI Software.

Protože jejich domácí IT infrastruktura není stavěná na běžné pracovní zatížení, dochází k technickým výpadkům a přetěžování helpdeskové podpory,“ dodává.

bitcoin školení listopad 24

GFI proto doporučuje firmám zefektivnit své helpdeskové procesy s využitím technických nástrojů, které jim zejména umožní okamžitě reagovat na helpdeskové požadavky, automatizovat co nejvíce procesů a řešit problémy preventivně.

Zdroj: GFI Software

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends