Google kupuje výrobce analytického softwaru PostRank

6. 6. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Google oznámil akvizici společnosti PostRank, která vyvíjí hostovaný softwre pro měření zapojení uživatelů do témat, značek a obsahu napříč sociálními médii. Používáte Google Analytics? Možná se dočkáte inovací.

Google kupuje výrobce analytického softwaru PostRankAnalytická data společnost PostRank využívají například vydavatelé nebo inzerenti pro určení popularity obsahu a efektivity marketingových kampaní.

Jsme hrdí na to, čeho jsme dosáhli, a nyní se těšíme na spolupráci s týmem společnosti Google a společný vývoj on-line měřicích nástrojů. O další detaily se poděláme v příštích měsících, uvádí zpráva na webových stránkách společnosti PostRank.

Analytické nástroje jsou pro on-line inzerenty a vydavatele klíčové, jelikož dokáží zachytit a rozlišit konstantní proud dat ohledně výkonu jejich obsahu a reklamy tak, jak offline média neumožňují.

(Ne)efektivní on-line reklama

Pro společnost jako Google, která generuje většinu příjmů z reklamy, je nabídka analytických nástrojů svým klientům velmi důležitá. S prudce rostoucí popularitou sociálních médií velký objem relevantních konverzací o značkách a obsahu probíhá na sítích typu Twitteru či Facebooku, diskuzních fórech a blozích.

Vždy jsme hledali nové cesty jak měřit a analyzovat data.  S tím jak sociální analytiky v online byznysu rostou na důležitosti, jsme rádi, že jsme započali s PostRankem spolupráci, která zvýší dostupnost a spolehlivost těchto dat. Vyvinuli inovativní přístup pro měření zapojení na webech, a proto si myslíme, že nám mohou pomoci zlepšit naše produkty pro uživatele a inzerenty,“ uvedl Google v prohlášení.

bitcoin školení listopad 24

Produkty PostRanku jsou navrženy pro monitorování a agregaci dat ze sociálních médií, které poptávají vydavatelé a inzerenti. Je velmi pravděpodobné, že tato technologie bude použita pro rozšíření funkčnosti Google Analytics.

Podmínky kontraktu nebyly zveřejněny. PostRank byl založen v roce 2007 jako společnost AideRSS ve Waterloo (Ontario). Zaměstnance se budou muset přesunout do centrály Googlu v Californii.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends