Heureka.cz: E-commerce by letos mohla posílit o třetinu, nahrávají jí karanténní opatření

27. 10. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © Andrey Popov - Fotolia.com
Vánočními tahouny budou zařízení zpříjemňující čas strávený doma. Patří mezi ně například bezdrátová sluchátka a reproduktory či herní konzole.

Společnost Heuréka uvádí, že start hlavní nákupní sezóny ve spojení s útlumem „offline“ aktivit opět pocítili především internetoví obchodníci – průběžná říjnová čísla ukazují meziroční nárůst o desítky procent.

Podle předběžných odhadů firmy tak vytáhne vánoční sezóna celoroční čísla e-commerce ke třetinovému meziročnímu růstu. Žádanou kategorií budou produkty, co uživatelům zpříjemní fakt, že jsou nucení v mnohem větší míře trávit čas doma.

Za dárky budeme utrácet méně, o to více budeme nakupovat online

Jarní lockdown nahnal lidi k počítačům a na online měla tato skutečnost velmi pozitivní vliv. V některých měsících rostla e-commerce meziročně až o 40 %,“ připomíná březnové statistiky Tomáš Braverman, šéf nákupního rádce Heureka.cz.

Spojení toho, že nás čeká tradičně nejsilnější část roku, a toho, že jsme nuceni offlinové aktivity utlumovat a přesouvat do online, podle Bravermana způsobí, že online byznys čeká zdaleka nejsilnější sezóna.

E-commerce poroste raketově a vánoční sezóna vytáhne celoroční čísla až ke třicetiprocentnímu meziročnímu růstu. A to i přesto, že lidé budou v důsledku krize peníze šetřit – tím spíše se na internet, kde lze vybrat nejvýhodnější nabídku, přesune velká část zákazníků,“ dodává Braverman.

bitcoin školení listopad 24

V rámci kategorie elektra budou podle Heuréky dominovat bezdrátové vychytávky typu sluchátek, reproduktorů či nabíječem, populárním dárkem budou i letos chytré hodinky či herní konzole.

Zdroj: Heureka.cz

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys