Heureka Group představila novou identitu a partnerské značky pro B2B

22. 2. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Heureka Group
Vedle nové identity byly představeny i značky Heureka Shops, Heureka Ads a Heureka Insights pro. Vizuální změna se netýká Heureky pro B2C.

Skupina srovnávačů Heureka Group představila představuje nové logo a firemní identitu. Ta vychází, v souladu se zvoláním „Heuréka!“, z řecké alfabety a zdobí ji písmo navržené přímo pro Heureka Group.

Zaměřili jsme se na srozumitelnou a jasnou komunikaci k našim obchodním partnerům a nově jsme ji sjednotili na všech úrovních,“ vysvětluje Tomáš Braverman, CEO Heureka Group.

Kromě toho Heureka Group představuje tři nové B2B značky, které pomohou jasně a srozumitelně komunikovat k obchodním partnerům. E-shopy se nově mohou obracet na Heureka Shops, pro značky je určená Heureka Ads a datové přehledy jsou k nalezení na Heureka Insights.


Autor: Heureka Group

Skupina upřesňuje, že změna se netýká Heureky pro běžné zákazníky (B2C), nákupní rádci Heureka.cz a Heureka.sk zůstávají pro online nakupující bez vizuální změny. Změna se týká pouze B2B značky Heureka Group a nových značek určených pro obchodní partnery.

Zdroj: Heureka Group

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data