Hewlett Packard Enterprise vylepšuje program HPE Partner Ready

19. 11. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: © alphaspirit - Fotolia.com
Společnost se rozhodla optimalizovat zkušenosti partnerů rozsáhlými možnostmi aktivace, strategickými odměnami a dalšími způsoby, jak mohou partneři dosáhnout ziskovosti.

Společnost HPE oznámila vylepšení programu HPE Partner Ready s cílem pomoci partnerům v pozvolné transformaci směrem k poskytování služeb, zachycení tržních příležitostí a podpořit prodeje v segmentu SMB.

Program je dle výrobce navržen tak, aby poskytoval partnerům ziskový kompenzační model, přístup k finančním zdrojům a rozsáhlé možnosti aktivace. Zároveň podle HPE nabízí osobní přístup k učení, jenž partnerům pomáhá se odlišit od konkurence.

HPE poukazuje na to, že téměř 70 % ročních tržeb společnosti je realizováno pomocí channel ekosystému, jenž aktuálně čítá přes 80 000 partnerů. I díky partnerům se nepřímé objednávky HPE GreenLake meziročně zvýšily o 85 %.

Rychlejší a plynulejší spolupráce

Mezi nově oznámená vylepšení partnerského programu patří například návrhy založené na umělé inteligenci a automatizaci robotických procesů (RBA), které mají významně zkrátit čas potřebný pro schválení registrace obchodů.

HPE zároveň vylepšilo zkušenosti s nákupem, aby umožnila partnerům vytvářet přizpůsobené konfigurace produktů na zakázku (BTO) za výhodnější cenu, odesílané přímo z distribučního inventáře.

Certifikace prodeje přístupné prostřednictvím nového centra HPE Sales Pro Learning Center pak podle společnosti poskytnou intuitivní a interaktivní prostředí, které partnerům pomůže rychle se sladit se strategiemi HPE.

Zacíleno na SMB

HPE rovněž rozšíří příležitosti pro prodej v segmentu SMB. Prostřednictvím věrnostního a pobídkového programu HPE Engage & Grow a HPE Financial Services bude nabízet slevové akce a odměňovat partnery prostřednictvím lokálních pobídek a bonusů.

bitcoin školení listopad 24

Zároveň v rámci platformy a komunity Cloud28+ rozšiřuje příležitosti pro společný prodej mezi poskytovateli řešení a poskytovateli služeb. Cílem je zapojit partnery z celého ekosystému a zvýšit ziskovost.

Zdroj: HPE

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14