Hisense v roce 2021 rekordně rostlo, utržilo 27 miliard dolarů

25. 1. 2022
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Výrobce televizorů a zobrazovacích displejů v loňském roce dosáhl dvouciferného růstu. Rapidně vyskočil zejména zájem o laserové televize.

Společnost Hisense zveřejnila své konečné výsledky za rok 2021, z nichž vyplývá, že příjmy dosáhly historického maxima 27,2 miliardy dolarů. V meziročním srovnání si společnost polepšila o 33 %.

Příjmy ze zahraničí podle společnosti dosáhly 11,3 miliardy dolarů, což představuje meziroční nárůst o 43 %; příjmy ze zámoří podle dat Hisense přitom tvořily 42 %.

Díky zaměření na klíčové technologické kompetence, poskytování vynikajících produktů i spotřebitelských zkušeností a zároveň realizaci vynikající marketingové strategie a efektivním realizačním schopnostem dosáhla společnost Hisense významných úspěchů na poli obchodních i finančních výsledků,“ uvedl prezident skupiny Jia Shaoqian.

Roste zájem o televizní obrazovky

Hisense uvádí, že zaznamenala výraznou poptávku po televizorech – růst tržeb z prodeje televizorů v USA přesáhl 32,8 %; v Mexiku 36,4 %. Celkový objem prodeje laserových televizorů Hisense v zámořských regionech meziročně vzrostl o 279 %.

Růst zaznamenala v roce 2021 také divize komerčních displejů Hisense Commercial Display. Společně s obrazovkami pro ultrazvuková a další lékařská i komerční zařízení se tak podílí na 323% meziročním růstu tržeb ze zahraničních prodejů této divize.

bitcoin školení listopad 24

Hisense se v loňském roce rovněž zaměřilo na multidimenzionální marketingové kampaně, zejména v souvislosti s evropským fotbalovým šampionátem. V těch plánuje pokračovat i v roce 2022, kdy bude oficiálním sponzorem Mistrovství světa ve fotbale.

Zdroj: Hisense

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?