HP kupuje Printelligent kvůli MPS

30. 5. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost HP podepsala smlouvu o akvizici poskytovatele managed print services Printelligent. Údajně cílí na výrazně rostoucí trh.

HP kupuje Printelligent kvůli MPS. Foto: © Yuri Arcurs - Fotolia.comSpolečnost HP oznámila, že jako hlavní krok k vybudování vlastních řízených tiskových služeb (managed print services) pro malé a střední firmy koupí firmu Printelligent.

V rámci dohody HP akvíruje všechna aktiva, která doposud Printelligent vlastnil, včetně infrastruktury, softwaru a zaměstnanců. HP následně začlení tato aktiva do jednotek LaserJet a Enterprise Solutions v rámci divize Imaging and Printing Group a propojí je se svými prodejními kanály a dalšími službami.

Podmínky dohody nebyly zveřejněny. Společnosti však uvedly, že transakce by měla být dokončena ve třetím fiskálním čtvrtletí HP.

Služba pro firmy se stovkami zaměstnanců

Již v roce 2009 HP oznámilo, že formuje novou skupinu, aby podpořilo řízené tiskové služby a pomohlo firemním klientům snížit tiskový hardware. Výrobce již nějaké služby nabízel, ale v omezeném rozsahu.

Nákup společnosti Printelligent umožní HP nabídnout klientům jednotnou správu velkého počtu kopírek, tiskáren a faxů. Cílovou skupinou jsou podniky se stovkami zaměstnanců, které správu tiskových řešení často outsourcují.

Printelligent má klienty v 728 amerických městech a řídí kolem 500 milionů vytištěných dokumentů. Na trhu působí již 23 let.

bitcoin školení listopad 24

Vyomesh Joshi, výkonný viceprezident IPPG ve společnosti HP v tiskovém oznámení uvedl, že díky akvizici bude HP schopno lépe nabízet služby a řešení malým a středním podnikům.

Zdá se, že HP cílí na významně rostoucí trh. Podle výzkumné společnosti IDC mají střední firmy největší potenciál stát se klientem řízených tiskových služeb. Míra růstu tohoto trhu by se v následujících pěti letech měla zvýšit ze 14 %na 23 %.

Zdroj: HP
Foto: © Yuri Arcurs - Fotolia.com

Čtěte dále

Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends