HP představuje novou platformu technické podpory

26. 5. 2011
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Společnost HP oznámila novou platformu technické podpory, které poskytuje partnerům i zákazníkům lepší orientaci ve službách podpory a rychlejší přístup k informacím, odborníkům a technologiím.

HP představuje novou platformu technické podporyHP rozšířilo centrum podpory o nový portál a aplikaci pro mobilní technickou podporu. Středisko podpory HP Support Center nyní přináší vylepšený přístup k IT odborníkům, nové on-line nástroje technické podpory a aplikaci pro mobilní technickou podporu.

bitcoin školení listopad 24

Zákazníci očekávají od dodavatelů produktů a služeb okamžitou podporu včetně přístupu k relevantním informacím a lidem, aby mohli v kterémkoli okamžiku rychle vyřešit své případné problémy,“ uvedla v tiskovém oznámení Sue Barsamian, senior viceprezidentka a generální ředitelka HP Technology Services Support. „Služby podpory proto neustále vyvíjíme tak, abychom zajistili jejich zvýšenou dostupnost i bohatší možnosti personalizovaného přístupu.

Služby podpory HP Support Center nabízejí:

  • přístup ke komunitě HP Always On, jejímž prostřednictvím mohou komunikovat s tisíci IT profesionály, vzájemně sdílet osvědčené postupy při řešení problémů a vstupovat do znalostní databáze.
  • Nepřetržitou mobilní technickou podporu pro řešení společnosti HP a vybraných třetích stran prostřednictvím mobilních zařízení. Výrobce nabízí tuto službu. Potřebná aplikace pro webOS, Android a IOS 4 by měla být k dispozici v létě letošního roku.
  • Řízení procesů online podpory týkajících se řešení problémů, správy smluv a záruk, zadávání jednotlivých případů podpory a spojení s aktuálně dostupnými odborníky HP.

Dostupnost

Všechny uvedené funkce lze využívat bez dodatečných nákladů v rámci běžné záruky, služeb HP Care Pack a smluvních dohod. Některé funkce vyžadují specifické úrovně podpory. Centrum podpory HP obsahující zmíněná vylepšení bude celosvětově k dispozici během června. Více informací lze najít na webu HP.

Zdroj: HP

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti