HP Tronic odkupuje zbývající podíl v Internet retail

18. 4. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor: HP Tronic, Internet retail, Kasa.cz
Distribuční společnost HP Tronic oznámila, že se stane jediným akcionářem firmy Internet retail provozující e-shopy Kasa.cz, Hej.sk a další. V Kasa.cz se mění vedení.

HP Tronic získal 100% podíl společnosti Internet retail, která v České republice a na Slovensku provozuje internetové obchody Kasa.cz, Hej.sk, Obchodni-dum.cz, Obchodny-dom.sk, Dunaj.sk, Shop.cz, Nakupuj.cz, Megaobchod.cz, Obchod.cz, Vltava.cz, Cybex.cz a eproton.cz.

 „Stane se tak na základě dohody, která byla uzavřena v těchto dnech mezi firmou HP Tronic a minoritními akcionáři,“ uvádí společnost v oznámení.

Podle serveru iDnes.cz se Roman Novotný a Petr Šebek, dosavadní minoritní akcionáři společnosti Internet Retail se vzdali svého 44% podílu ve prospěch majoritního vlastníka za nezveřejňenou cenu.

Změna vlastnických podílů je logickým vyústěním situace, kdy se již menšinoví akcionáři nepodílí na běžném chodu eshopu Kasa.cz a Hej.sk. V souvislosti s tím dochází ke změnám v managementu internetového obchodu Kasa.cz,“ oznámil HP Tronic.

E-shop Kasa.cz bude nově řídit Tomáš Machalínek, člen vedení firmy HP Tronic, který měl být při akvizici podílu v Kasa.cz a Hej.sk již v roce 2008.

bitcoin školení listopad 24

Motejlek.com na svém Facebookovém profilu okomentoval celý obchod jako „komedii“ s tím, že podle jeho informací HP Tronic prodával majoritní podíl v Internet retailu již od loňského roku. Prodej se se nezdařil, a tak aspoň vykoupil minoritáře, dovozuje Motejlek ve statusu.

HP Tronic, který ČR vlastní řetězce Euronics, Proton, eProton a od roku 2011 také výrobce elektrospotřebičů ETA, ve zprávě o nákupu dodal, že nechystá zásadní změnu v marketingové a obchodní strategii internetových obchodů Kasa.cz a Hej.sk. 

Zdroj: HP Tronic, iDnes, Motejlek.com (Facebook)

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti