HP vylepšuje program Amplify, chce zjednodušit cestu k růstu

29. 3. 2023
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: HP
Program HP Amplify sjednotí všechny produkty, řešení a distribuce výrobce pod jednu partnerskou střechu.

Společnost HP na konferenci s názvem Amplify Partner informovala o řadě vylepšeních partnerského programu, jejichž cílem je zrychlit a zjednodušit postupy, podpořit růst a spolupráci.

Zásadní změnou je, že 1. 11. 2023 (fiskální rok 2024) budou všechny produkty, řešení a distribuce společnosti HP napříč portfoliem integrovány do programu HP Amplify, jenž se stane jednotnou globální platformou, sloužící jako základna pro zapojování partnerů.

Společnost HP také představila dva nové prvky HP Amplify, program výhod a kompenzací More for More a společný proces generování poptávky Fast Lane. Oba budou do programu začleněny začátku listopadu.

Vylepšení More for More, jehož cílem je zvýšit prodeje napříč celým portfoliem HP a poskytnout kvalitnější a komplexnější zákaznickou zkušenost, využije multiplikátor sazeb, na jehož základě budou zvyšovány odměny pro kvalifikované partnery.

bitcoin školení listopad 24

Nový společný proces generování poptávky Fast Lane zase zjednoduší proplácení prostředků na rozvoj marketingu prostřednictvím automatizovaného procesu vyřizování oprávněných požadavků a plateb. Ten dle HP výrazně zkrátí dobu vyřízení a celkově zvýší kvalitu spolupráce se způsobilými partnery.

Zdroj: HP

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data