HTC čeká restrukturalizace a větší zaměření na klíčové produktové segmenty

17. 8. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Picture-Factory - Fotolia.com
Společnost propustí 15 % zaměstnanců, chce ušetřit 35 % provozních nákladů a přeskupit obchodní jednotky tak, aby byly více specializované.

Výrobce mobilních zařízení HTC představil restrukturalizační plán s inovovaným provozním modelem. Společnost si od něj slibuje plošší a pružnější fungování, jehož důsledkem bude opět výrazný ziskový růst.

HTC rovněž přeskupí své obchodní jednotky tak, aby byly více specializované na klíčové oblasti prémiových chytrých telefonů, virtuální reality a lifestylových produktů. HTC sníží počet zaměstnanců o 15 % a od zjednodušené firemní struktury v rámci restrukturalizace si slibuje 35% snížení provozních nákladů.

Tato strategická restrukturalizace zajistí, že každá kategorie našich produktů bude mít přesné zaměření, zdroje a potřebné odborníky, aby uspěla na nových trzích,“ uvedla Cher Wangová, výkonná ředitelka společnosti. HTC podle ní potřebuje flexibilní a dynamickou organizaci, aby využilo příležitostí v nových oblastech.

bitcoin školení listopad 24

Aktuální změny v interní struktuře HTC nám pomohou mnohem pružněji reagovat na potřeby menších trhů, jako jsou Česká republika a Slovensko. V průběhu podzimu oznámíme hned několik inovativních produktů s vlastnostmi, které jsou pro HTC typické,“ uvedl Jan Černo, regionální manažer HTC pro Českou republiku a Slovensko.

Zdroj: HTC

Čtěte dále

Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
3D tisk – jaké jsou náklady na 3D tisk?
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends