Huawei v roce 2015 zaznamenalo 70% nárůst globálních tržeb

9. 1. 2016
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Corgarashu - Fotolia.com
Společnost za rok 2015 utržila přes 20 miliard dolarů, prodala 108 milionů telefonů, posbírala řadu ocenění a slaví i zvýšení povědomí o značce.

Společnost Huawei se na veletrhu CES 2016 pochlubila novou vlajkovou lodí Mate 8, ale také svými obchodními výsledky za rok 2015. A bylo čím! Tržby společnosti v loňském roce převýšily 20 miliard dolarů, což představuje bezmála 70% meziroční nárůst.

Huawei uvádí, že v roce 2015 prodalo 108 milionů chytrých telefonů, což je o 44 % více než v roce 2014. Díky tomu se společnost stala největším čínským a třetím největším světovým výrobcem chytrých telefonů. Firma v roce 2015 představila dva prémiové modely P8 a Mate S a zvýšila celosvětové povědomí o značce.

Podle reportu společnost Ipson skončilo Huawei na prvním místě v růstu povědomí o značce (z 65 % v roce 2014 na 75 % v roce 2015). Firma se umístila na 88. místě seznamu stovky světových značek společnosti Interbrand (v roce 2014 byla na 94. místě) a byla vyhlášení 70. nejhodnotnější světovou značkou podle seznamu BrandZ 100.

bitcoin školení listopad 24

Světové dodávky modelu P8 v roce 2015 dosáhly 4,5 milionu kusů a telefon získal řadu ocenění po celém světě, podobně jako Mate 7, kterého se prodalo 7 milionů. Dodávky modelu Mate S dosáhly 800 tisíc kusů během prvních čtyř měsíců od uvedení na trh.

Zdroj: Huawei

Čtěte dále

AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
AMD kupuje Nod.ai, posílí možnosti open source softwaru pro umělou inteligenci
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Své finance můžete řídit kompletně z mobilního telefonu. Jak na to?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci
Tři hlavní důvody, proč malé a středně velké firmy potřebují ke správě sítí umělou inteligenci