IBM a Salesforce rozšiřují partnerství pro otevřené ekosystémy AI a dat

6. 6. 2024
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: Depositphotos
Platforma IBM watsonx a modely řady IBM Granite přinesou více velkých jazykových modelů pro využití generativní AI, předpřipravené akce a výzvy v rámci platformy Salesforce Einstein 1.

Společnosti IBM a Salesforce oznámily rozšíření strategického partnerství, které propojí možnosti platformy IBM watsonx AI and Data Platform s platformou Salesforce Einstein 1 a zajistí tak větší výběr a flexibilitu zákazníků při nasazování umělé inteligence a správy dat.

Rozšířené partnerství zahrnuje obousměrnou integraci dat, flexibilitu velkých jazykových modelů (LLM), předpřipravené akce a výzvy pro řešení CRM a další závazek k odpovědnému vývoji umělé inteligence.

Integrace modelů IBM Granite s platformou Einstein 1 umožní společným zákazníkům IBM watsonx a Salesforce využívat modely Granite, ať už jsou hostovány v cloudu nebo v provozovnách, pro různé případy použití včetně generování oborového obsahu, shrnutí polí a klasifikace.

„Výběr správných základních modelů je zásadní pro strategii každé organizace v oblasti umělé inteligence a je klíčovým faktorem určujícím rychlost přechodu projektů z pilotní fáze do výroby,“ říká Ritika Gunnar, generální manažerka divize Product Management, Data and AI ve společnosti IBM.

bitcoin školení listopad 24

„Společnosti IBM a Salesforce spolupracují na tom, aby klientům usnadnily orientaci ve složitém prostředí generativní AI tím, že jim pomohou vybrat správný model LLM pro jejich specifické obchodní potřeby,“ dodává.

Zdroj: Salesforce

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14