IBM odprodalo segment outsourcingu péče o zákazníka

12. 9. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © Sergej Khackimullin - Fotolia.com
Společnost IBM prodala firmě Synnex segment outsourcingu péče o zákazníka. Prodej v hodnotě 505 milionů dolarů odůvodnila nízkými maržemi.

Prodej zmíněného segmentu za 505 milionů dolarů oznámily společnosti IMB a Synnex toto úterý. Synnex spojí struktury z IBM se svou dceřinnou společností Concentrix, operující ve stejném odvětví.

Uváděným důvodem obchodu jsou nízké marže. Prodej zapadá do dlouhodobého plánu IBM zaměřit se na odvětví přinášející vysoké marže a naopak postupně opustit ta, kde je ziskovost nižší. V rámci tohoto plánu již společnost opustila například odvětví PC, pevných disků nebo pokladních míst.

Prodej však neznamená, že by IBM opouštělo segment outsourcingu obchodních procesů. V tomto odvětví naopak v posledních letech nakupovalo.

V roce 2013 například koupilo společnost Kennexa a o rok předtím společnost Emptoris, aby posílil své pozice v oblasti lidských zdrojů, resp. poskytování manažerských služeb.

IBM zcela neopouští ani trh péče o zákazníka, neboť prodává software a služby určené k personalizaci zákaznické péče.

Concentrix se stane obchodním partnerem IBM.

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?