IBM pomůže partnerům prodávat SoftLayer

23. 4. 2014
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © bloomua - Fotolia.com
Společnost chce posílit prodej cloudových produktů a služeb nedávno akvírované společnosti SoftLayer. Součástí podpory jsou finanční pobídky, přístup k marketingovým nástrojům i technické školení.

Společnost IBM oznámila, že chce svým partnerům pomoci posílit prodej cloudových produktů a služeb SoftLayer, a to prostřednictvím pobídek, marketingových zdrojů nebo školení. Firma koupila SoftLayer v loňském roce za 2,1 miliardy dolarů a nyní investuje další 1,2 miliardy do rozšíření jeho kapacity. Důvodem akvizice byla expanze společnosti do segmentu cloudu

IBM se v současnosti nachází v přechodném období, kdy se musí potýkat s klesajícími výsledky a zároveň se pokouší prosadit v cloudu. Prodej jejích X86 serverů Lenovu za 2,3 miliardy dolarů má firmě umožnit soustředit se na systémy a software s vyšší strategickou hodnotou, jako jsou kognitivní počítače, velká data nebo právě cloud.

bitcoin školení listopad 24

Součástí motivace pro partnery je:

  • Nabídka vyšších marží zároveň s vyššímu slevami za prodaný objem pro partnery SoftLayeru, bez podmínky dřívější spolupráce
  • Vytvoření programu SoftLayer Services & Solution Provider, který má zpřehlednit současný program pro resellery a partnery SoftLayeru, zejména z hlediska podmínek pro dosažení konkrétních úrovní a benefitů z nich pramenících
  • Spuštění marketingové iniciativy v rámci programu PartnerWorld, která má partnerům SoftLayeru pomoci budovat svou značku, zvyšovat poptávku po svých službách a rozvíjet své marketingové dovednosti
  • Rozšíření kurzů technického školení pro partnery SoftLayeru i IBM, aby byli schopni splnit plány svých klientů a využívat externí zdroje pro dodávání pokročilých cloudových řešení

Zdroj: IDG News Service

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends