IBM: řešení Smarter Commerce

21. 9. 2012
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Autor:
IBM představuje nová softwarová řešení a služby pro marketingové ředitele (CMO), manažery nákupních strategií (CPO) a další klíčové vedoucí pracovníky.
  • Výrobce: IBM
  • Distributoři ČR: Arrow ECS, AT Computers, Avnet, DNS, eD system Czech, SWS, Tech Data Distribution
  • Distributoři SR: Asbis SK, Avnet, eD system Slovakia
  • Více informací: http://www.ibm.com/cz/cs/

IBM rozšířila svou iniciativu pro oblast chytřejšího obchodování, tzv. Smarter Commerce, o nová cloudová softwarová řešení a služby, které společnostem umožní zákazníka situovat do centra svých aktivit a tím zvyšovat tržby a zajistit značce stabilní věrnost:

  • IBM Marketing Center – řešení spadající pod IBM SmartCloud – kombinuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase. Toto řešení umožní marketingovým ředitelům lépe naplňovat potřeby zákazníků díky analýze vzorců nákupního chování. Takto získané informace lze pak zužitkovat v podobě individualizovaných nabídek.
  • Nová nabídka řízených služeb klientům podle IBM umožní rychleji a efektivněji implementovat a spravovat systémy proeCommerce.
  • Nové řešení pro strategické řízení zásob, jako je řešení SmartCloud, má urychlovat a zdokonalovat řízení dodavatelů, snižovat rizika a usnadňovat dodržování norem a předpisů.

Nové řešení IBM Marketing Center spojuje digitální analýzu s funkcemi pro řízení marketingových procesů v reálném čase v integrovaný produkt. Ten lze implementovat bez vysokých nároků na zdroje IT manažerů. Po spuštění systému mohou marketéři využít údaje poskytnuté zákazníky k tvorbě individualizovaných nabídek v podobě e-mailů či internetových stránek (mobilní weby nevyjímaje).

bitcoin školení listopad 24

S cílem zlepšit celkově dojem z nákupu představila IBM nový soubor služeb Smarter Commerce Managed Services konzultační divize Global Process Services (GPS). Nové služby rozšířily portfolio IBM v oblasti softwaru a globálních podnikových služeb o řízené obchodní, procesní a IT služby. Vedoucím pracovníkům mají usnadnit implementaci a správu obchodních procesů napříč jednotlivými kanály (cross-channel).

Jednat se pak bude především o zajišťování osobních interakcí v rámci eCommerce, jako je například podpora ve formě chatu se zaměstnancem nebo okamžité asistenční služby live assistance. Touto cestou mohou společnosti propojovat celou řadu svých obchodních kanálů.

Čtěte dále

Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry