IDC: evropské trendy v tisku

2. 5. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor:
Arnaud Gagneux z IDC představil na konferenci společnosti Oki výsledky aktuálních průzkumů v oblasti tisku. Přinášíme nejzajímavější zjištění v oblasti malých a středních firem.

Arnaud Gagneux z IDC Podle dat IDC 66 % respondentů v Evropě neodkládá investice do tiskového hardwaru. Důvodem jsou rostoucí náklady na energie, ale i nadále rostoucí zdanění firem. V důsledku toho, ale také vlivem rostoucí IT infrastruktury, narůstá také zájem o outsourcing správy tisku.

Multifunkční zařízení podle IDC nahrazují klasické tiskárny, nejvyšší nárůsty za poslední dva roky zaznamenaly kategorie mono a barevné laserové MFP. Zvyšuje se také zájem o A3 skenery a zařízení, a to především kvůli výhodám plynoucím z rychlejší digitalizace dokumentů a možnosti tisku A4 bookletu.

Arnaud Gagneux se věnoval také důležitosti barevného tisku, který i přes vyšší cenu může šetřit náklady jinak. Barevně zdůrazněné informace v dokumentech (data fakturace, důležitá upozornění, marketing…) zaujmou pozornost čtenáře a nedojde k jejich přehlédnutí.

bitcoin školení listopad 24

Jaké funkce v tiskárnách a služby nejčastěji SMB chtějí? Data IDC ukazují, že největší zájem je o duplex, nižší spotřebu elektřiny, vědomí recyklace prázdných cartridgí a o školení zaměstnanců o správném používání tiskových zařízení.

V závěru své přednášky Gagneux upozornil na rostoucí zastoupení mobilních zařízení ve firmách. Většina z dotázaných firem však uvádí, že mobilní zařízení nesnížily množství vytištěných dokumentů. Naopak tedy vzniká potřeba umožnit firemní tisk prostřednictvím mobilů a tabletů, což způsobuje nárůst poptávky po zabezpečeném řešení tisku (autentifikace, autorizace a zabezpečení tisku).

Zdroj: ChannelWorld

Čtěte dále

Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14