IDC: Retail sektor v regionu EMEA bude v roce 2013 investovat do omni-channelu

20. 12. 2012
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: © .shock - Fotolia.com
Analytici společnost IDC vydali deset předpovědí pro retailový trh v regionu EMEA v následujícím roce. Jakou budoucnost předpovídají?

Klíčové trendy a budoucí vývoj retailového trhu, který ovlivní region obchodní i technologické  investice v retailovém segmentu v regionu EMEA představilo IDC minulý týden na bezplatné webové konferenci.Klíčové trendy a budoucí vývoj retailového trhu, který ovlivní region obchodní i technologické  investice v retailovém segmentu v regionu EMEA představilo IDC minulý týden na bezplatné webové konferenci, které se účastnili analytici Ivano Ortis, Christine Bardwell, Mark Yates and Hana Chmelová.

bitcoin školení listopad 24

Retaileři v západní Evropě budou dále investovat do vytvoření omnichannelového přístupu a technologie bude hrát jednu z klíčových rolí. Retaileři v regionu CEMA pak budou dále na vyspělých západních trzích hledat inspiraci, jak postavit zákazníka do středu investic a rozhodování,“ říká Christine Bardwel z IDC.

10 nejdůležitějších předpovědí pro retailový trh v regionu EMEA pro rok 2013

  1. Retaileři odstraní bariéry a začnou více podporovat tzv. Stop Start Shoppery.
  2. Vyspělost retailového omni-channelu nadále poroste.
  3. Ke splnění cílů v omni-channelu budou muset retaileři výrazně investovat do platformy a architektury.
  4. Obchodníci se více zaměří na cestu výrobku od dodavatele na polici.
  5. Vylepšené prodejny „vyšší úrovně“ zlepší zákazníkům dojem (nebo zkušenost) z nákupu.
  6. Modernizace a rozšiřování ruského retailu povede ke vylepšování IT, jelikož vedoucí hráči budou hledat konkurenční výhody.
  7. Online retaileři v regionu CEE začnou přecházet od experimentování k základnímu provozu.
  8. Na Blízém východě se začnou objevovat kompletní retailová řešení předpripravená k prodeji.
  9. Prodejní místa se začnou více zaměřovat a orientovat na zákazníka.
  10. Vyspělá datová architektura umožní skutečný omni-channel marketing.


Zdroj: IDC

Čtěte dále

Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data