IDC: Velcí zákazníci preferují nákup 3D tiskáren přímo od výrobce

13. 5. 2015
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Autor: be3D.cz
Podle IDC však reselleři najdou obchodní příležitosti u menších podniků, zejména u těch, které teprve zjišťují, jaké možnosti jim 3D tisk může nabídnout. Reseller může pomoci prostřednictvím služeb a podpory.

Velké výrobní společnosti při nákupu drahých 3D tiskáren raději obchodují přímo s jejich výrobci a obcházejí tak prodejní kanál. Obchodní příležitosti pro resellery však skýtají menší podniky. Takové jsou závěry nejnovější studie společnosti IDC.

Jedná se o trh, který vykazuje vyšší preference přímého prodeje než jiná odvětví. Pro prodejní kanál tu však rozhodně existují příležitosti,“ uvedl Keith Kmetz, viceprezident IDC pro tisková řešení a služby.

Studie podle Kmetze zjistila, že pro rozšíření 3D tiskáren bude zapotřebí zákazníky do jisté míry 'vodit za ručičku'. Firmy jsou podle IDC stále ve fázi, kdy se snaží si vyjasnit, jak tato zařízení využít, a budou proto zřejmě potřebovat více služeb a podpory než u klasických tiskáren.

Dodavatel, ať to bude reseller, nebo výrobce, bude muset na tyto potřeby zákazníků brát ohled,“ dodal Kmetz.

bitcoin školení listopad 24

Studie dále zjistila, že 90 % firem, které 3D tiskárny již nasadily, je s nimi „velmi spokojeno“. Hlavním zdrojem této spokojenosti jsou obchodní výhody, které vyplývají z využívání 3D tiskáren v rámci tvůrčích procesů.

Zdroj: IDC

Čtěte dále

Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Výkonné monitory Philips pro práci a videokonference
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
Náplně do tiskáren: alternativy hroutí výnosný byznys
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
MMD si nachystalo nové monitory pro náročné spotřebitele, profesionály i hráče
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data