IDC: vývoj prodejů bezpečnostního SW v Polsku

12. 10. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

V roce 2008 dosáhl trh bezpečnostního software v Polsku obratu 66,28 milionů dolarů. Při porovnání s rokem 2007 to představuje meziroční růst o 8 %. Čí produkty vládnou polskému trhu?

Analytici očekávají, že trh bezpečnostního software v následujících pěti letech poroste meziročním tempem 10,6 %Nejprodávanějším software se stali produkty společnosti Symantec s podílem 23,4 % z celkového prodeje. V Top 5 se dále umístil software od McAfee, Check Point, IBM a Kaspersky Lab.

Dominantním produktem na trhu se stal software pro správu zabezpečení obsahu a zneškodnění hrozeb, na jehož pořízení připadá 65,4 % celkových výdajů. Následují IAM produkty a software pro správu bezpečnosti a zranitelnosti.

Do bezpečnostního software nejvíce investoval sektor finanční (16,86 milionů dolarů), telekomunikační a veřejný.

Analytici očekávají, že polský trh s bezpečnostním softwarem v následujících pěti letech poroste meziročním tempem 10,6 % (Compound Annual Growth Rate) a v roce 2013 dosáhne obratu 109,58 milionů dolarů.

Podívejte se také na výsledky celosvětového trhu s bezpečnostním softwarem, které zveřejnil Gartner a predikci této analytické společnosti pro letošní rok.

Zdroj: IDC (září, 2009)

Čtěte dále

Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Nejširší nabídka ProAV technologií? Najdete ji u EET Group
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Na NIS2 si vyhraďte minimálně 6 měsíců, radí Jan Sedlák z MasterDC
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Karel Diviš: Firmy potřebují jednoho stabilního dodavatele IT
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends