Inform CZ spustil elektronické tržiště poptávek

2. 3. 2010
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Inform CZ, divize společnosti Mediatel, představila novou on-line aplikaci zaměřenou na komunikaci mezi obchodními partnery. Co vám může aplikace nabídnout a jak s její pomocí najít nové obchodní příležitosti?

Inform CZ, divize společnosti Mediatel, představila novou on-line aplikaci zaměřenou na komunikaci mezi obchodními partneryAplikaci najdete na doméně spojujeme-firmy.cz a je součástí portálu inform.cz. Základní poptávková část vznikla již v roce 2005, od února 2010 na tento systém navázala nová aplikace “Elektronické tržiště“. Ta nově nabízí uživatelům služby v nabídkové části tržiště, kde mohou dodavatelé aktivně informovat obchodní partnery a uživatele internetu o akčních nabídkách a novinkách tykajících se produktů a služeb.

Propojení s databází Inform.cz má za důsledek, že všechny nabídky se zároveň objevují i v prezentaci společnosti v databázi Inform a jsou tak přístupné i uživatelům pracujícím pouze s databází firem.

Upravená poptávková část umožňuje firmám bezplatně oslovit vhodné dodavatele a potencionálním dodavatelům nabízí informace o obchodních příležitostech. Novinkou je i speciální aplikace TrayReader, jejíž princip je podobný jako u RSS čtečky a poskytuje okamžitý přehled o zveřejněných příležitostech.

bitcoin školení listopad 24

Poptávková část je k dispozici zdarma, nabídková umožňuje pro přístup k datům tři úrovně oprávnění, přičemž základní úroveň je zdarma. Pokud má vaše firma profil v databázi inform CZ, nabídkovou část databáze máte po jeden měsíc zdarma. Inform CZ se v letošním roce zaměří především na rozšíření počtu poptávek, již nyní ale můžete některé zajímavé obchodní příležitosti nalézt v sekci „Počítače“.

Více informací se dozvíte na stránkách spojujeme-firmy.cz v sekci často kladených dotazů. Navštívit můžete i web databáze Inform.

Čtěte dále

Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Red Hat: Co nás čeká v oblasti automatizace a využití AI?
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Adam Berdár je obchodním ředitelem NTT Data
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Máte klienty v oblasti maloobchodu? VMS platforma Milestone může otevřít nové příležitosti
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Šest klíčových oblastí v AECO, kde mění pravidla hry
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Přijďte si do Asbisu pro všestranně kompaktní Asus NUC 14
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends
Nový rok, nový kabát: ChannelWorld mění název na Channeltrends